Skocz do zawartości

texturowanie Zb3


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

czy jest możliwość texturowania na wysokiej rozdzielczości textur

bez dodawania SDiv ,

w dwojce było jakoś normalniej wystarczyło ustalic rozdzielczość textury i malowac

w ZB3 wszystko zalezy od iloąśći POLI bardzo mnie to dziwi i irytuje

 

ale możę jest inny system ?

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Bo to jest tak że jak chcesz po texturze malować to mozesz tylko przez Projection Mastera i wtedy ogranicza cie tylko rozdziałka textury a jak chesz normalnie po obiekcie ( poly painting :D ) to zalezy to od ilości poly.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności