Amok Napisano 29 Sierpień 2007 Napisano 29 Sierpień 2007 czy jest możliwość texturowania na wysokiej rozdzielczości textur bez dodawania SDiv , w dwojce było jakoś normalniej wystarczyło ustalic rozdzielczość textury i malowac w ZB3 wszystko zalezy od iloąśći POLI bardzo mnie to dziwi i irytuje ale możę jest inny system ?
wizz Napisano 29 Sierpień 2007 Napisano 29 Sierpień 2007 Bo to jest tak że jak chcesz po texturze malować to mozesz tylko przez Projection Mastera i wtedy ogranicza cie tylko rozdziałka textury a jak chesz normalnie po obiekcie ( poly painting :D ) to zalezy to od ilości poly.
Nezumi Napisano 29 Sierpień 2007 Napisano 29 Sierpień 2007 Dokladnie - wciaz mozesz tak samo jak w dwojce - a jak chcesz po polygonkach malowac no to nic dziwnego ze od poly zalezy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się