zonk Napisano 31 Sierpień 2007 Napisano 31 Sierpień 2007 Witam, chcialem sie sprawdzic w wymodelowaniu czegos bardziej old schoolowego ( jakbym kiedykolwiek zrobil cos next gen :D) caly model ma 2764 trisy, na dzisiejsze standardy to chyba nie duzo ale napewno daloby sie zejsc duzo w dol, chociazby nie modelujac oddzielnie kolnierzyka, krawata itd.. Co myslicie o modelu? Wiem, ze jest slaby w porownaniu do innych na forum, da sie cos z niego wydusic, czy robic nastepny? ;] Aha i jeszcze jedno, czy wszystkim tak samo do d*** dziala relax w unwrapie w maxie? Moze sie przesiasc na wingsa jesli chodzi o unwrap? Tylko tam wszystko trzebaby robic peltem a lp raczej sie recznie unwrapuje z tego co sie orientuje?
Gość User190 Napisano 31 Sierpień 2007 Napisano 31 Sierpień 2007 Straszna tekstura i strasznie niedopasowany kapelusz... Pokaż sam model, bez tekstury i siatkę.
pecet Napisano 31 Sierpień 2007 Napisano 31 Sierpień 2007 to z figury do ludzia niepodobne, za grube rece, za wąski tułów i ten krok hehe a z twarzy nie wyglada na kowalskiego ;)
Tomala Napisano 31 Sierpień 2007 Napisano 31 Sierpień 2007 Relax w maxie działa całkiem spoko jak się wie co i jak. Ja kiedyś też myślałem że to narzędzie jest bezużyteczne a teraz szczególnie przy mapowaniu organiki cały czas z niego korzystam i pozwala zaoszczędzić sporo czasu.
Gość Marioza Napisano 31 Sierpień 2007 Napisano 31 Sierpień 2007 jak na tego typu low poly to spokojnie mozez mu poweldowac , głowe, szyje, koszule, krawat, klapy marynarki bo zbedne i kilka lopów na portkach, pozatym popracowac nad ogólną sylwetką postaci, ksztaletm głowy zwłaszcza pół profil kuleje w zestawainieu z kapeluszem , no i nad samą wielkosica tej czapki, i dopiero po tym mozesz zaczac z texturami walczyć :)
Cruzh3r Napisano 31 Sierpień 2007 Napisano 31 Sierpień 2007 spodnie raczej przy samych nogawkach robią się kanciaste. Na udach raczej nieźle opinają nogę. kapeluch za szeroki tak samo krok;) twarz niepotrzebnie skomplikowana w porównaniu reszty postaci. (zazwyczaj twarz mniej się rusza niż reszta postaci w grze) te edge łokciu od wewnetrznej strony niby pod animacje ale nieprawidłowo, Ben Mathis ma dobre tutoriale jak właśnie ten dodatkowe edge robić. google it!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się