P4VV37 Napisano 2 Wrzesień 2007 Napisano 2 Wrzesień 2007 Jak do mia material dodać bump? W ogóle jak używać mentalowego bumpa, nigdy mi nie działa:(
Destroyer Napisano 2 Wrzesień 2007 Napisano 2 Wrzesień 2007 tu masz tuta do mental bumpa link i wszystko jasne ;) w skrócie: So. What are the reasons to use custom mr bump shaders? If you ask me, I dont see any. The bump2d has, with all filters off and mipmap activated, the exact same output. As long as you dont use mr custom shaders as long as you dont have no bumpCombiner or bump passthrough around (*), it's wasted time to build this networks (probably not in every case of course).
P4VV37 Napisano 2 Wrzesień 2007 Autor Napisano 2 Wrzesień 2007 Dzięki! Strasznie toto pokomplikowane, ale działa. nowe 2 pytania: 1)A co z Displace? 2)Da się jakoś zapisać ułożenie tych cegiełek w hypershade tak żeby można było w każdej nowej scenie poprostu je wczytać zamiast tworzyć od nowa? EDIT: Tu jest o displace: http://www.3dtotal.com/team/Tutorials/controlling_displacement/cont_displace02.asp
piotrek Napisano 2 Wrzesień 2007 Napisano 2 Wrzesień 2007 Displacement wchodzi do oddzielnego slotu w ShadingGroups, więc nie jest uzależniony od SurfaceShader'a.
P4VV37 Napisano 6 Wrzesień 2007 Autor Napisano 6 Wrzesień 2007 Zrobiłem wszystko z tym bumpem tak jak kazano w linku ale kiedy korzystam z usets bump się psuje:( plik bumpa ma te same uv texturechooser i pleace 2d texture co diffuse ale po podpięciu do tej sieci bumpa rozlatuje się:(
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się