Skocz do zawartości

bump w mia material


P4VV37

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

tu masz tuta do mental bumpa

link

i wszystko jasne ;)

 

w skrócie:

So. What are the reasons to use custom mr bump shaders? If you ask me, I dont see any. The bump2d has, with all filters off and mipmap activated, the exact same output. As long as you dont use mr custom shaders as long as you dont have no bumpCombiner or bump passthrough around (*), it's wasted time to build this networks (probably not in every case of course).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki!

Strasznie toto pokomplikowane, ale działa.

nowe 2 pytania:

1)A co z Displace?

2)Da się jakoś zapisać ułożenie tych cegiełek w hypershade tak żeby można było w każdej nowej scenie poprostu je wczytać zamiast tworzyć od nowa?

 

EDIT:

Tu jest o displace:

http://www.3dtotal.com/team/Tutorials/controlling_displacement/cont_displace02.asp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem wszystko z tym bumpem tak jak kazano w linku ale kiedy korzystam z usets bump się psuje:(

plik bumpa ma te same uv texturechooser i pleace 2d texture co diffuse ale po podpięciu do tej sieci bumpa rozlatuje się:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności