Shegy Napisano 12 Grudzień 2003 Share Napisano 12 Grudzień 2003 Nie jestem profesjonalistą A grafiką zajmuję się po szkole Ten obrazek zrobiłem na 3d studio maxie 3 oraz na photoshopie 7.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VGT Napisano 13 Grudzień 2003 Share Napisano 13 Grudzień 2003 Jesteś nowy na forum, więc zapoznaj się z regulaminem forum i zmień temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hexon Napisano 13 Grudzień 2003 Share Napisano 13 Grudzień 2003 VGT jakie restrykcje az strach sie bac :D A co do obraza to mi osobiscie sie niepodoba i raczej wzbudza u mnie odwrotny efekt anizeli mrocznosci. Ja przez mrocznosc rozumiem cos tajemniczego czego nalezalo by sie bac czy przynajmniej czuc jakis element zaniepokojenia ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin_ps Napisano 13 Grudzień 2003 Share Napisano 13 Grudzień 2003 bo VGT zarazil sie tym od Drug-a :P ide stad bo i ja to zlapie :P a co do obrazka ciemno nic nie widze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateusz Napisano 13 Grudzień 2003 Share Napisano 13 Grudzień 2003 Jeżeli mam być szczery, to powiem tylko że praca mi sie niepodoba.... i mroczna raczej niejest :) (sorry, kiepsko się czuje) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dr Ug Napisano 14 Grudzień 2003 Share Napisano 14 Grudzień 2003 Nikt sie niczym ode mnie nie zarazil. Kazdy moderator stoi na strazy regulaminu (hehe), wiec nie wiem skad to zdziwienie. Jezeli chodzi o obrazek - zdziwie moze kogos, ale mnie sie podoba:) Technicznie moze nie jest doskonaly, ale ma jakas klime, cos sie na tej gorze z krzyzem dzieje. Moze to przez to, ze za duzo Mastertona i Kinga czytam;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...