Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Ostatnio zetknąłem się z problem wypalania normal map na obiektach kanciastych. Moje pytanie dotyczy tego jak wypalic poprawnie normal mape np. boxa z bevelem tak aby po nalozeniu na box bez bevelu, wyswietlało poprawnie krawedzie. ? Jak sobie radzicie z tym problemem ?

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

no coz to wyglada tak ze jak masz takie ostre kanty to zawsze bedzie tak se to wygladąło, w grze ujdze bo tam jest ruch, krot mowiac jak masz zbewelowany box i chcesz z niego mape zrobic to obiekt low tez musie miec bewelek czy tam chamferek razy 1 wystarczy , grunt zeby nie bylo takich ostrych kantów , tu masz troche lekutry na ten temat http://www.iddevnet.com/quake4/ArtReference_CreatingModels, zworc uwage na examples i wszystko bedzie jasne :)

Napisano

Ja już robię małego chamfer'a na krawędzi i to gładziej wygląda, ale spróbuj pobawić się "smoothing groups". Na cieniu wtedy nie będzie widać tej krawędzi, ale na niektórych płaszczyznach obok możesz mieć dziwne cienie...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności