Napisano 8 Wrzesień 200717 l Witam. Ostatnio zetknąłem się z problem wypalania normal map na obiektach kanciastych. Moje pytanie dotyczy tego jak wypalic poprawnie normal mape np. boxa z bevelem tak aby po nalozeniu na box bez bevelu, wyswietlało poprawnie krawedzie. ? Jak sobie radzicie z tym problemem ?
Napisano 8 Wrzesień 200717 l no coz to wyglada tak ze jak masz takie ostre kanty to zawsze bedzie tak se to wygladąło, w grze ujdze bo tam jest ruch, krot mowiac jak masz zbewelowany box i chcesz z niego mape zrobic to obiekt low tez musie miec bewelek czy tam chamferek razy 1 wystarczy , grunt zeby nie bylo takich ostrych kantów , tu masz troche lekutry na ten temat http://www.iddevnet.com/quake4/ArtReference_CreatingModels, zworc uwage na examples i wszystko bedzie jasne :)
Napisano 8 Wrzesień 200717 l Ja już robię małego chamfer'a na krawędzi i to gładziej wygląda, ale spróbuj pobawić się "smoothing groups". Na cieniu wtedy nie będzie widać tej krawędzi, ale na niektórych płaszczyznach obok możesz mieć dziwne cienie...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto