Destroyer Napisano 8 Wrzesień 2007 Napisano 8 Wrzesień 2007 jak zrobić materiał który będzie odbijał środowkisko Image Base Lighting Node ale nie mędzie odbjał swojej własnej geometri i innych obiektów
piotrek Napisano 9 Wrzesień 2007 Napisano 9 Wrzesień 2007 W mentalu nie przychodzi mi do głowy nic innego, jak tylko wstawić do sceny tylko taki obiekt + IMBL, wyrenderować, później oddzielnie wyrenderować całą scenę bez tego obiektu i w kompozycji wstawić :) Chyba, że renderujesz PRMan'em - o ile dobrze pamiętam, tam było coś takiego, że tworzy się mapę odbić z wybranych obiektów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się