Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

moje pierwsze autko które miał być podobne do oryginału... model słaby ale słabo zacząłem, nie będę przy nim więcej dłubał bo z natury szybko się nudzę :) Wersja GT500 taka jaka mi się marzy.

lpgit45z.jpg

p7f1s5ie.jpg

  • Odpowiedzi 17
  • Wyświetleń 2,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hmm render tez nie najlepszy... zajrzyj do tutka, ktory ostatnio byl w newsach- dotyczyl on wlasnie studia:)

Napisano
  • Autor

Byłbym kontent gdybyś mi dał link do tego tutka z dobrym studio bo wygrzebać go z newsów nie lada wyzwaniem jest..

Napisano
  • Autor

Ok zabrałem sie za studio ale mam problem... widywałem już go wcześniej ale zawsze jakoś obszedłem... tym razem czas by fachowcy mi powiedzieli jak sobie z tym poradzić... Otóż zapewne jak widać używam vraya, wszysctko ładnie i cacy tylko te prześwietlenia wywołujące zpixelowacenie.... (dziwne słowa ale mam nadzieję że mnie zrozumiecie.) W miejscach gdzie odbija się światło tworzy mi się brzydka krawędź... można oczywiście zmniejszyć GI lub wartość świateł ale scena jest za ciemna chciałbym dodać jeszcze sporo świateł... co podkręcić żeby krawędzie wyglądały jak należy?

z3wsg7an.jpg

Napisano
  • Autor

lakier z tutoriala który mi tak polecano więc nie bardzo rozumiem czemu jest zły...

Napisano

pokaz jego sety.....no i może jsst dobry ale studio go niszczy, więcej światła, mniej szarości, popatrz jak wyglądaja prawdziwe syudia to może zrobisz coś z ładniejszymi refleksami

Napisano
  • Autor

mam ostatnio strasznie mało czasu... jedyne co udziułałem to to :

6go1umt0.jpg

Napisano

Do slotu reflect wrzuć mapkę falloff ustaw na fresnel a krzywą niżej wygnij trochę do góry powinno pomóc

Napisano
  • Autor

Dzięki wszystkim za porady... cienki jeszcze jestem ale sie rozwijam...

Zastosowałem frensela tak jest lepiej?:

 

pjik9n6v.jpg

mały res ale i czasu mam mało..

Napisano

No nie jest dobrze ale cos poradzimy :) pokaz zrzut z viewportu maxa ciekaw jestem twojego studia :)

Napisano

Po pierwsze wywal tego blenda i zrob tam jeden z tych materialow vraymat co tam masz.

Po drugie wywal falloffa (:D - myslałem ze robisz w mentalu)i zaznacz w opcjach materiału fresnel reflections. po trzecie - najdziwniejsze studio jakie widziałem :P

Napisano

Przede wszystkim przyciemnij studio, bo nie masz wnetrza w samochodzie, a takie mocne odbicia na kompletnie czarnych szybach są nienaturalne (tzn. chodzi mi o to, że kompletnie czarne szyby są nienaturalne.. odbicia swoją drogą ;) przywal odbiciem swiatła tam, gdzie siata najlepiej się prezentuje, bo model niestety ma sporo bugów i miejscami wygląda na niedokończony. Ale generalnie jesteś na dobrej drodze :) Pamiętaj - w grafie 3d chodzi o to, żeby umiejętnie chowa na renderach to, co ci nie wyszło podczas modelowania ;) :P

Napisano
  • Autor

Chyba go rzuce w kąt bo nic dobrego z tego nie będzie... zamieściłem poprawki ale dalej jest drętwo... chciałem dać mape hdri ale nie mam gdzie takich fajnych fot zrobić żeby sobie skleić... następny model zrobie z wnętrzem..

o69ifk24.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności