Napisano 12 Wrzesień 200717 l A to kolejny wip. moze go skoncze doradzcie co jest nie tak: v.ray-Lc,iRr,LWF tak zaczalem. a to obecnie: Wiem ze do zmiany sa: dach , tło.
Napisano 12 Wrzesień 200717 l zlewaja sie ze sobą poszczególne sciany, ogólnie nie jest zle, ale samochód z lewej odciąga trochę uwagę od domku :) Pozdrawiam
Napisano 12 Wrzesień 200717 l NIe wiem po co robić takie probne rendery. Ja jak robię wizkę to pierwszy render jaki robię jest jak już mam wszystkie modele poustawiane i zrobione materiały. W ten sposób można zaoszczędzić mnówstwo czasu. Wystarczą 2,3 probne rendery na finał.
Napisano 12 Wrzesień 200717 l No może 2,3 rendery to troche mało ale napewno nie robi sie renderów jak scena nie ma wszystkich modeli:)
Napisano 12 Wrzesień 200717 l A to dlaczego? Jeśli jest to praca twórcza to czasami nie wiem jaki będzie efekt finalny. Często dopiero po renderze sceny widać błędy lub następuje zmiana idei.
Napisano 12 Wrzesień 200717 l Jak ktoś jest starym wyjadaczem to robi render na końcu, ale ja cieszę się i sprawdzam swoją prace na każdym etapie!
Napisano 12 Wrzesień 200717 l Autor nie jestem starym wyjadaczem : testuje bo trwa to do 25 min a ja w tym czasie zalatwiam inne sprawy. zblizam sie do konca mojej mocy tworczej i cierpliwosci tez mi niestarcza... co radzici e z tymi przepalonymi scianami? pewnie wina materiału.
Napisano 12 Wrzesień 200717 l z oświetleniem zrobiłeś krok do tyłu, render 2 z serii "tak zacząłem" wyglądał najbardziej naturalnie, chyba z powodu GI albo skylighta którego w ostatnich renderach zdaje się nie być. choinki są strasznie zpixlowane na brzegach nie ma rynien tekstura na chodniku rozciągnięta deski fasady są ok, ale deski balkonu się zlewają ze sobą i z fasadą tynk wygląda zbyt gładko, spróbuj uzyskać lekko chropowaty efekt (teksturą tynku albo noise map) o które przepalone ściany ci chodzi? nie widzę powodu czemu nie robic próbnych renderów, w ten sposoób można się czegoś nauczyć, popróbować ustawienia itp. bardziej optymalny workflow i tak wyrobi się z czasem. no chyba że już ta praca jest dla klienta i spieszy ci się.
Napisano 13 Wrzesień 200717 l Autor no właśnie Ania ma racje, sam niewiem czemu sie tak porobilo z oswietleniem, w sumie niewiele zmienialem, zawsze jest v-ray sun/sky i camera vrayowska. \rynien juz niedam rady zrobic, bo mi niestarczy cierpliwosci ;> Jak daje bumpa na sciany to itak go niewidac wiec zrezygnowalem z niego. a chinki sa spixelowane bi niechcialo mi sie czekac jak sie zrenderuja to irr. chodnik wywalilem. a to ostatnie wypoty: ---------------------------------------- tak mnie rano natchneło i pozmienialem: i cos extra, interior salonu : --
Napisano 13 Wrzesień 200717 l Autor a ja chyba nieplanowany interior skoncze wczesniej, korci mnie cale wnetrze zrobic w drewnie.
Napisano 14 Wrzesień 200717 l Ten pierwszy "interior render" mi się bardzo podoba. Fajnie wyszło ;) No i ten exterior (ostatni render) moim zdanie wygląda już naprawde dobrze :) A swoją drogą wnętrze całe z drewna to bardzo fajna sprawa :D Pozdrawiam
Napisano 14 Wrzesień 200717 l W drugim za oknem troche się przepaliło ;P Ale ogólnie bardzo fajnie. Tylko może daj coś o większej rozdziałce na ten obrazek (te zielone krzaki czy coś) bo wygląda troche na rozmyty ;)
Napisano 14 Wrzesień 200717 l a ja bym jednak dała camera correct, bo aż za bardzo kozackie... myślę że gdyby deski na ścianach byłyby mniej błyszczące to wyglądałoby lepiej brakuje listwy między posadzką a ścianą te gobeliny zielone jakoś mi nie podchodzą, może byłoby lepiej gdyby były dwa różne. i daj obrus. całe wnętrze jest trochę ponure, może lepiej dać białe ściany albo ściany z jasnego drzewa.
Napisano 14 Wrzesień 200717 l Autor aniu cam corr. pomysle w tym temacie. deski chyba beda faktycznie mniej blyszczace i pewnie inna textura poleci na nie. listwy narazie niedaje bo testuje ale na koncu bedzie. z gobelinami mam klopot bo chcialem arrasy z wawelu ale nie moge dorwac dobrego jpg. obrusu nie bedzie.
Napisano 15 Wrzesień 200717 l Autor KONIEC PRAC. link do finished http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=42340
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto