Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

A to kolejny wip.

moze go skoncze doradzcie co jest nie tak:

v.ray-Lc,iRr,LWF

 

tak zaczalem.

ce2955762bbbb479.jpg

 

a to obecnie:

62e74510689acfb8.jpg

 

Wiem ze do zmiany sa:

dach , tło.

  • Odpowiedzi 17
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

NIe wiem po co robić takie probne rendery.

Ja jak robię wizkę to pierwszy render jaki robię jest jak już mam wszystkie modele poustawiane i zrobione materiały. W ten sposób można zaoszczędzić mnówstwo czasu.

 

Wystarczą 2,3 probne rendery na finał.

Napisano

A to dlaczego? Jeśli jest to praca twórcza to czasami nie wiem jaki będzie efekt finalny. Często dopiero po renderze sceny widać błędy lub następuje zmiana idei.

Napisano

nie jestem starym wyjadaczem :

testuje bo trwa to do 25 min a ja w tym czasie zalatwiam inne sprawy.

zblizam sie do konca mojej mocy tworczej i cierpliwosci tez mi niestarcza...

72f714789821058a.jpg

 

co radzici e z tymi przepalonymi scianami?

pewnie wina materiału.

Napisano

z oświetleniem zrobiłeś krok do tyłu, render 2 z serii "tak zacząłem" wyglądał najbardziej naturalnie, chyba z powodu GI albo skylighta którego w ostatnich renderach zdaje się nie być.

 

choinki są strasznie zpixlowane na brzegach

nie ma rynien

tekstura na chodniku rozciągnięta

deski fasady są ok, ale deski balkonu się zlewają ze sobą i z fasadą

tynk wygląda zbyt gładko, spróbuj uzyskać lekko chropowaty efekt (teksturą tynku albo noise map)

o które przepalone ściany ci chodzi?

 

nie widzę powodu czemu nie robic próbnych renderów, w ten sposoób można się czegoś nauczyć, popróbować ustawienia itp.

bardziej optymalny workflow i tak wyrobi się z czasem.

no chyba że już ta praca jest dla klienta i spieszy ci się.

Napisano

no właśnie Ania ma racje, sam niewiem czemu sie tak porobilo z oswietleniem, w sumie niewiele zmienialem, zawsze jest v-ray sun/sky i camera vrayowska. \rynien juz niedam rady zrobic, bo mi niestarczy cierpliwosci ;>

Jak daje bumpa na sciany to itak go niewidac wiec zrezygnowalem z niego.

a chinki sa spixelowane bi niechcialo mi sie czekac jak sie zrenderuja to irr.

chodnik wywalilem.

 

a to ostatnie wypoty:

a31ef7870467fd43.jpg

----------------------------------------

 

tak mnie rano natchneło i pozmienialem:

bf5de75ee3ba2a12.jpg

 

i cos extra, interior salonu :

d4350d5519294e1c.jpg

--

5d9031b1d60edee4.jpg

Napisano

Ten pierwszy "interior render" mi się bardzo podoba. Fajnie wyszło ;)

No i ten exterior (ostatni render) moim zdanie wygląda już naprawde dobrze :)

 

A swoją drogą wnętrze całe z drewna to bardzo fajna sprawa :D

 

Pozdrawiam

Napisano

W drugim za oknem troche się przepaliło ;P

 

Ale ogólnie bardzo fajnie. Tylko może daj coś o większej rozdziałce na ten obrazek (te zielone krzaki czy coś) bo wygląda troche na rozmyty ;)

Napisano

a ja bym jednak dała camera correct, bo aż za bardzo kozackie...

 

myślę że gdyby deski na ścianach byłyby mniej błyszczące to wyglądałoby lepiej

 

brakuje listwy między posadzką a ścianą

 

te gobeliny zielone jakoś mi nie podchodzą, może byłoby lepiej gdyby były dwa różne.

 

i daj obrus.

 

całe wnętrze jest trochę ponure, może lepiej dać białe ściany albo ściany z jasnego drzewa.

Napisano

aniu cam corr. pomysle w tym temacie.

 

deski chyba beda faktycznie mniej blyszczace i pewnie inna textura poleci na nie.

 

listwy narazie niedaje bo testuje ale na koncu bedzie.

 

z gobelinami mam klopot bo chcialem arrasy z wawelu ale nie moge dorwac dobrego jpg.

 

obrusu nie bedzie.

 

3f67ff407de0b633.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności