Skocz do zawartości

wskazówki przy renderingu i oswietleniu INTERIOR


JackVasi

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 60
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

dla noobów (nie mylić z Newbie) jest Maxwell, czyli rendering zbliżony do fizycznie poprawnego. Wszystkie funkcje jak w realu, Waty, metry itp. Co do konkurencji Vraya z Mental-Rayem nie mogę stwierdzić który jest lepszy, ale i tak wolę MR :D Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mtrack: heh. nigdy ale to nigdy nie zasłaniaj się twierdzeniem, że "na moim monitorze jest ok". pamiętaj, że ludzie oceniający twoją pracę mają rózne minitorki. od 30"HP czy Apple lub Nec'a z idealnie wyważonymi ustawieniami aż do starych 14" CRTków na których widac już defacto dwa kolorki: biały i żółty.

 

jeśli kiedykolwiek będziesz chciał zarabiać na renderingu musisz każą pracę zrobić tak aby bez względu na jakim medium była pokazywana zawsze wygladała równie świetnie (z mniej lub bardziej widocznymi zmianami). tyczy się to głownie druku ale śmiało moe być stosowane także w internecie.

 

zaś co do załącznika to... no cóż. krytyka to krytyka więc bez urazy ale kiepsko to wygląda. shaderki raczej nie najlepsze i właśnie to oświetlenie... do tego samochodu

 

warto by było takie światło zastosować:

http://images21.fotosik.pl/88/7406b8646cfb86d4.jpg

co zmiękczy lakier dając dobra plastykę bryle

 

albo

ostre odbicia takie jak na tutaj:

http://www.firstscience.com/home/images/legacygallery/old_car.jpg

co podkreśli dynamikę lub kształty karoserii

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności