viz.k Napisano 21 Wrzesień 2007 Share Napisano 21 Wrzesień 2007 nie smiac sie prosze....jak najszybciej wymodelowac taka wneke? wydaje mi sie ze robie to troche okrezna droga a da sie szybciej (extrude 2 poly do srodka, align wierzcholkow , remove krawedzi i vertexow) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 21 Wrzesień 2007 Share Napisano 21 Wrzesień 2007 Extrude jednego poly do środka, usunięcie zewnętrznych ścianek, weld vertexów. Ile zajmuje ci zrobienie czegoś takiego? 15 sekund? Czemu tak zależy ci na optymalizacji tego procesu? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
viz.k Napisano 21 Wrzesień 2007 Autor Share Napisano 21 Wrzesień 2007 czasem mam wrazenie ze powinien istniec przycisk ktory sam robi takie rzeczy...na takiej zasadzie jak powstal np loop/ring edges....przed tym ktos by mogl powiedziec "co za problem w oknie front przeciagnac selekcje po wszystkich krawedziach" a jednak przycisku loop/ring sie uzywa:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
peteRlo Napisano 21 Wrzesień 2007 Share Napisano 21 Wrzesień 2007 4 poziome krawędzie -> split, pionową krawędź snapem w odpowiednie położenie, border -> cap. Czy szybciej(?), nie mierzyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 21 Wrzesień 2007 Share Napisano 21 Wrzesień 2007 Zróbmy konkurs. "Milion sposobów na wycięcie 'takiej wnęki'" :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
peteRlo Napisano 21 Wrzesień 2007 Share Napisano 21 Wrzesień 2007 I przyznajmy nagrody za trzy najlepsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
viz.k Napisano 21 Wrzesień 2007 Autor Share Napisano 21 Wrzesień 2007 a mowilem nie smiac sie:> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orangegraphics Napisano 21 Wrzesień 2007 Share Napisano 21 Wrzesień 2007 najprościej to będzie zrobić kostkę 3x3x2 segmenty i ten brakujący trzeci "poziom" extrudnąć bez tego jednego polygona;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi