pecet Napisano 23 Wrzesień 2007 Napisano 23 Wrzesień 2007 siema, ostatnio dużo kultowych samochodów w Game Arcie to i ja zaczynam fure, którą zawsze chciałem zrobić moje założenia: - ma nie odbiegać znacząco jakością od modeli Hi-poly :D - limit ok 20 000tris - 2* tekstura diffuse + bump 1024*1024 - wnętrze typowe low poly będzie to zwykły polonez Caro produkowany chyba w latach 1991-1997 ze zwykłymi zderzakami z czarnego tworzywa i oryginalnymi kołpakami ;) napewno znajdzie się w "grze" racer, jak ktoś będzie chciał konwertować to i w innych, o ile dadzą rade udzwignąć tyle poly narazie to wygląda tak (tekstury to tylko tak dla podglądu):
Ardeni Napisano 23 Wrzesień 2007 Napisano 23 Wrzesień 2007 Ok wiec ja patrze i się ucze, ciekaw jestem jak sobiez texturkami poradzisz. Edit: Jak wyglada export modelu do racer'a?
Matys Napisano 24 Wrzesień 2007 Napisano 24 Wrzesień 2007 fajnie fajnie ale mysle ze spoko mozesz zjechac troche z poligonami bo ten samochodzik to praktycznie kwadratowy :-)
Bro Napisano 24 Wrzesień 2007 Napisano 24 Wrzesień 2007 fajnie fajnie ake tak jak Matys mowi - chociaz ja czesto robie tak jak ty i na koncu dopiero optymalizuje - wydaje mi sie ze jest ladniejsza siateczka potem :)
ftorek Napisano 24 Wrzesień 2007 Napisano 24 Wrzesień 2007 mam wrazenie ze masz bardzo duzo podzialow ktore niczego nie wnosza do ksztaltu (np na masce i z przodu miedzy reflektorami) - ten samochod jest mocno plaski, a LP nie polega na tym zeby nawbijac 20k triangli w boxa... - nic to: mam nadzieje ze tak jak bro moowi - bedziesz optymalizowal poozniej :)
pecet Napisano 24 Wrzesień 2007 Autor Napisano 24 Wrzesień 2007 dzięki za komentarze bedziesz optymalizowal poozniej :) dokładnie hehe, na końcu sie zoptymalizuje jak będe mógł ocenić czy to nie wpłynie bardzo na jakość bo przy takim kawałku można się oszukać, jeszcze sie zastanawiam czy zostawić chamfery czy robić smoth grupami, bo w sumie z chamferami ładniej wygląda i widziałem że już w grach też sie tak robi jeszcze mam pytanie co do niepotrzebnych podziałów, tak sobie pomyślałem że jak gra będzie obsługiwać zniszczenia w postaci deformacji karoserii to bedzie to fajniej wyglądało jak będzie się mogła maska pogiąć w wielu miejscach
Gość Marioza Napisano 24 Wrzesień 2007 Napisano 24 Wrzesień 2007 hehe fajne, a chmaferki jak najbardzij ale bez przesady ;), to 20 k to rozumiem ze z wnetrzem podwoziem i silnikiem?
zonk Napisano 24 Wrzesień 2007 Napisano 24 Wrzesień 2007 20k to chyba lekka przesada na poloneza ;p no chyba, ze bedzie wnetrze etc. Co do deformacji to raczej bedziesz musial wszystkie deformacje samemu wymodelowac, bo tego za Ciebie silnik nie zrobi i wtedy gestsza siatka bedzie potrzebna ;-)
_michal Napisano 24 Wrzesień 2007 Napisano 24 Wrzesień 2007 zonk - dlaczego 20k na Poloneza to dużo? Polonez jakiś gorszy? Co do deformacji siatki, to niekoniecznie samemu trzeba takie rzeczy przygotować :) Uszkodzenia generowane in-engine były już w Toce na PSX :)
pecet Napisano 24 Wrzesień 2007 Autor Napisano 24 Wrzesień 2007 Polonez jakiś gorszy? ojciec (były posiadacz dwóch polonezów) wchodzi dziś do pokoju i sie pyta "co ty robisz, poloneza? nie masz co robić tylko takie dziadostwo" hehe a mi sie i tak poldi podoba uszkodzeń nie trzeba samemu robić, jest sporo gier które same "zgniatają" siatke, tak jak empeck napisał już na psx były. Szkoda że nie można modować LiveForSpeed, tam się fajnie gną blachy, chociaż jeszcze do realistycznosci troche brakuje wnętrze i zawieszenie wliczone w 20k, silnik raczej nie ciężko sie modeluje bez blueprintów, dlatego dzisiaj tylko tyle, jeszcze musze z tylnim słupkiem powalczyć bo nie chce ustapić + szybki test in game:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się