Skocz do zawartości

[WiP] Pojazd 3d: Polonez Caro


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

siema, ostatnio dużo kultowych samochodów w Game Arcie to i ja zaczynam fure, którą zawsze chciałem zrobić

 

moje założenia:

- ma nie odbiegać znacząco jakością od modeli Hi-poly :D

- limit ok 20 000tris

- 2* tekstura diffuse + bump 1024*1024

- wnętrze typowe low poly

 

będzie to zwykły polonez Caro produkowany chyba w latach 1991-1997 ze zwykłymi zderzakami z czarnego tworzywa i oryginalnymi kołpakami ;)

 

napewno znajdzie się w "grze" racer, jak ktoś będzie chciał konwertować to i w innych, o ile dadzą rade udzwignąć tyle poly

 

narazie to wygląda tak (tekstury to tylko tak dla podglądu):

1.jpg

1w.jpg

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

fajnie fajnie ake tak jak Matys mowi - chociaz ja czesto robie tak jak ty i na koncu dopiero optymalizuje - wydaje mi sie ze jest ladniejsza siateczka potem :)

Napisano

mam wrazenie ze masz bardzo duzo podzialow ktore niczego nie wnosza do ksztaltu (np na masce i z przodu miedzy reflektorami) - ten samochod jest mocno plaski, a LP nie polega na tym zeby nawbijac 20k triangli w boxa... - nic to: mam nadzieje ze tak jak bro moowi - bedziesz optymalizowal poozniej :)

Napisano

dzięki za komentarze

bedziesz optymalizowal poozniej :)
dokładnie hehe, na końcu sie zoptymalizuje jak będe mógł ocenić czy to nie wpłynie bardzo na jakość bo przy takim kawałku można się oszukać, jeszcze sie zastanawiam czy zostawić chamfery czy robić smoth grupami, bo w sumie z chamferami ładniej wygląda i widziałem że już w grach też sie tak robi

 

jeszcze mam pytanie co do niepotrzebnych podziałów, tak sobie pomyślałem że jak gra będzie obsługiwać zniszczenia w postaci deformacji karoserii to bedzie to fajniej wyglądało jak będzie się mogła maska pogiąć w wielu miejscach

Napisano

hehe fajne, a chmaferki jak najbardzij ale bez przesady ;), to 20 k to rozumiem ze z wnetrzem podwoziem i silnikiem?

Napisano

20k to chyba lekka przesada na poloneza ;p no chyba, ze bedzie wnetrze etc.

Co do deformacji to raczej bedziesz musial wszystkie deformacje samemu wymodelowac, bo tego za Ciebie silnik nie zrobi i wtedy gestsza siatka bedzie potrzebna ;-)

Napisano

zonk - dlaczego 20k na Poloneza to dużo? Polonez jakiś gorszy?

 

Co do deformacji siatki, to niekoniecznie samemu trzeba takie rzeczy przygotować :)

Uszkodzenia generowane in-engine były już w Toce na PSX :)

Napisano
Polonez jakiś gorszy?
ojciec (były posiadacz dwóch polonezów) wchodzi dziś do pokoju i sie pyta "co ty robisz, poloneza? nie masz co robić tylko takie dziadostwo" hehe a mi sie i tak poldi podoba

 

uszkodzeń nie trzeba samemu robić, jest sporo gier które same "zgniatają" siatke, tak jak empeck napisał już na psx były. Szkoda że nie można modować LiveForSpeed, tam się fajnie gną blachy, chociaż jeszcze do realistycznosci troche brakuje

 

wnętrze i zawieszenie wliczone w 20k, silnik raczej nie

 

ciężko sie modeluje bez blueprintów, dlatego dzisiaj tylko tyle, jeszcze musze z tylnim słupkiem powalczyć bo nie chce ustapić

2.jpg

2w.jpg

 

+ szybki test in game:

2g.jpg

3g.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności