Skocz do zawartości

pytanie: Wyświetlanie shaderów w viewporcie


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam problem z wyświetlaniem reflection na modelu, jeszcze wczoraj było ok, a dzisiaj coś kliknąłem i został się tylko specular :/

09242007110448mu8.th.jpg

A tak przy okazji kolejny problem to dziwne wyświetlanie normalki, tzn światło jest tam gdzie powinien znajdować się cień :0 a normalki jak nie było tak nie ma.

POradźcie jak wyświetlić refleksy kozystajac z shaderów, tzn jak poradzic sobie z cubemapą itp.

I czy w material managerze te "kulki" z materiałami są niewidoczne gdy wybiore jako materiał dx shader?

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie robiłes czegoś z tym normalem? W photoshopie, albo może liczyłeś go jeszcze raz? Może Ci się invertnął któryś kanał, albo Red, albo Green. Może w opcjach normala da się wybrać 'zwrot' normalmapy? Nie znam niestety tych nowych maxów to ciężko mi powiedzieć, ale tak to wygląda.

Napisano

Jeśli dobrze pamiętam to w CrazyBump jest opcja do odwracania "osi" w normalkach, i po tym zabiegu światło powinno się wyświetlać prawidłowo..

 

+edit: no chyba że to chodzi o coś innego ale ja się nie znam :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności