Amok Napisano 25 Wrzesień 2007 Napisano 25 Wrzesień 2007 kilka razy zdazyło mi ie renderowac , a rdzenie były obciazone tylko w 25 - 30 procentach co powodowało bardzo długi rendering , czy ktoś wie co powoduje taka sytułacje
arev Napisano 25 Wrzesień 2007 Napisano 25 Wrzesień 2007 Mała ilość pamięci :] Niedawno musiałem wyrenderować kawałek kuchni do druku. Pamięci były akurat w serwisie i miałem tylko 512MB i podczas wymiany między dyskiem a pamięcią właśnie takie przestoje były.
Amok Napisano 25 Wrzesień 2007 Autor Napisano 25 Wrzesień 2007 u mnie raczej jej nie brakuje , mam 8GB
arev Napisano 25 Wrzesień 2007 Napisano 25 Wrzesień 2007 Hehehehe, ale trafiłem :D A co zawiera scena? Jeśli jest bardzo skomplikowana to może w sumie też jej nie wystarczać. W którym dokładnie momencie występuje to niskie obciążenie? Jakie silniki? Jeśli LC to masz ustawione na tyle wątków ile rdzeni?
Amok Napisano 25 Wrzesień 2007 Autor Napisano 25 Wrzesień 2007 ram lezy odłogiem , pracuja wszystkie rdzenie tylko sie opiepszaja w innych scenach spoko ,\ Silnik Rc3
Amok Napisano 25 Wrzesień 2007 Autor Napisano 25 Wrzesień 2007 xp 64 , scena wcale nie jest zlorzona , mnustwo wolnego ramu
arev Napisano 25 Wrzesień 2007 Napisano 25 Wrzesień 2007 A mógłbyś ją tu zamieścić? Czy confidential? :D
Amok Napisano 25 Wrzesień 2007 Autor Napisano 25 Wrzesień 2007 projekt scisle tajny... ale bardzo prosty , powinno isc jak burza , kilka metalowych kulek na jasnym tle + 2 Vray light kiedys mialem juz podobny problem na innej scenie na innym sprzecie i innej wersji vray`a
Amok Napisano 25 Wrzesień 2007 Autor Napisano 25 Wrzesień 2007 juz wiem co jest przyczyna , wielkie bitmapy
arev Napisano 25 Wrzesień 2007 Napisano 25 Wrzesień 2007 O! Jak wielkie? 2000? 5000? 10000? Z ciekawości pytam :)
Amok Napisano 25 Wrzesień 2007 Autor Napisano 25 Wrzesień 2007 jest tak ze vray skalujac bitmapy w duł strasznie zwalnia ... okazuje sie ze render 4000 * 2000 jest znacznie szybszy niz 1600 * 800 bo skaluje ?!
viz.k Napisano 25 Wrzesień 2007 Napisano 25 Wrzesień 2007 niedawno mialem identyczny problem, ze jedna konkretna scena, wcale nie taka zlozona...bitmapy byly wprawdzie duze ale to chyba nie to bo pomogl merge wszystkich obiektow do nowej sceny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się