Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

kilka razy zdazyło mi ie renderowac , a rdzenie były obciazone tylko w 25 - 30 procentach

co powodowało bardzo długi rendering ,

czy ktoś wie co powoduje taka sytułacje

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Mała ilość pamięci :] Niedawno musiałem wyrenderować kawałek kuchni do druku. Pamięci były akurat w serwisie i miałem tylko 512MB i podczas wymiany między dyskiem a pamięcią właśnie takie przestoje były.

Napisano

Hehehehe, ale trafiłem :D A co zawiera scena? Jeśli jest bardzo skomplikowana to może w sumie też jej nie wystarczać. W którym dokładnie momencie występuje to niskie obciążenie? Jakie silniki? Jeśli LC to masz ustawione na tyle wątków ile rdzeni?

Napisano
  • Autor

ram lezy odłogiem ,

pracuja wszystkie rdzenie tylko sie opiepszaja

w innych scenach spoko ,\

Silnik Rc3

Napisano
  • Autor

xp 64 , scena wcale nie jest zlorzona , mnustwo wolnego ramu

Napisano
  • Autor

projekt scisle tajny...

ale bardzo prosty , powinno isc jak burza , kilka metalowych kulek na jasnym tle +

2 Vray light

kiedys mialem juz podobny problem na innej scenie na innym sprzecie i innej wersji vray`a

Napisano

O! Jak wielkie? 2000? 5000? 10000? Z ciekawości pytam :)

Napisano
  • Autor

jest tak ze vray skalujac bitmapy w duł strasznie zwalnia ...

okazuje sie ze render 4000 * 2000 jest znacznie szybszy niz

1600 * 800 bo skaluje ?!

Napisano

niedawno mialem identyczny problem, ze jedna konkretna scena, wcale nie taka zlozona...bitmapy byly wprawdzie duze ale to chyba nie to bo pomogl merge wszystkich obiektow do nowej sceny

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności