Napisano 25 Wrzesień 200717 l kilka razy zdazyło mi ie renderowac , a rdzenie były obciazone tylko w 25 - 30 procentach co powodowało bardzo długi rendering , czy ktoś wie co powoduje taka sytułacje
Napisano 25 Wrzesień 200717 l Mała ilość pamięci :] Niedawno musiałem wyrenderować kawałek kuchni do druku. Pamięci były akurat w serwisie i miałem tylko 512MB i podczas wymiany między dyskiem a pamięcią właśnie takie przestoje były.
Napisano 25 Wrzesień 200717 l Hehehehe, ale trafiłem :D A co zawiera scena? Jeśli jest bardzo skomplikowana to może w sumie też jej nie wystarczać. W którym dokładnie momencie występuje to niskie obciążenie? Jakie silniki? Jeśli LC to masz ustawione na tyle wątków ile rdzeni?
Napisano 25 Wrzesień 200717 l Autor ram lezy odłogiem , pracuja wszystkie rdzenie tylko sie opiepszaja w innych scenach spoko ,\ Silnik Rc3
Napisano 25 Wrzesień 200717 l Autor projekt scisle tajny... ale bardzo prosty , powinno isc jak burza , kilka metalowych kulek na jasnym tle + 2 Vray light kiedys mialem juz podobny problem na innej scenie na innym sprzecie i innej wersji vray`a
Napisano 25 Wrzesień 200717 l Autor jest tak ze vray skalujac bitmapy w duł strasznie zwalnia ... okazuje sie ze render 4000 * 2000 jest znacznie szybszy niz 1600 * 800 bo skaluje ?!
Napisano 25 Wrzesień 200717 l niedawno mialem identyczny problem, ze jedna konkretna scena, wcale nie taka zlozona...bitmapy byly wprawdzie duze ale to chyba nie to bo pomogl merge wszystkich obiektow do nowej sceny
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto