Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Da się np zaimportować krzywe beziera z Corela do 3d maxa ? Bo te w 3d maxie są wg mnie o wiele trudniejsze do wymodelowania takiego jakie bym sobie życzył :) Chyba że są jakieś tutki traktujące o tych krzywych. Jesli tak to proszę o linki :)

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Musisz krzywe wyeksportować z Corela do formatu AutoCad'a (DWG albo DXF - nie pamiętam które). Potem importujesz do max'a. Ale uważaj - po operacji powinieneś dokładnie sprawdzić swoje zaimportowane kształty, gdyż może się okazać, że punkty kontrolne się porozdzielały i leżą jeden na drugim.

Powyższe rozwiązanie stosowałem ostatnio w 3dsMAX 5, więc nie wiem, jak to może wyglądać w nowszych wersjach.

 

Pozdrawiam serdecznie.

Napisano

No i nic zrobiłem w corelu i zapisałem jako dxf dwg i jeszcze jakims tam innym formacie ktory 3d max niby potrafil odczytac. Zamiast ładnego wzorku z krzywiznami wyszło mi jakieś kanciaste coś :) i w dodatku pokrzyżowane.

 

Czekam na jakies inne pomysły :) A może poprostu sie nie da :) albo moze da sie jakos w 3d maxie albo innym programie rysowac krzywe beziera w srodowisku podobnym do corelowskiego :)

Napisano

adobe ilustrator zapisz do wersji 7 i bedzie spoko corel sam w sobie kaszani robote musialbys w corelu wlaczyc lub zwikszyc dzielenei lini bo corel jakos to strasznei zabiedza zrob to w ilustrtorze

lub zapisz do ai i otworz w ilustratorze i zapisz do wersji 7 jesli masz jakiegos Cs to tylko do wersji 7 natomiast jesli to jest ilustrtor 9 to musisz zrobic maly myk w palecie atributes musisz wpisac 8000 enter a potem 800 i bedziesz mial ladna krzywa kiedys jak robilem w corelu to jak puszczalem cos na ploter tnacy lub termiczny to robil mi takie chece ze luk zamiast byc lukiem byl pokrzywiony itp hehe takie to corelowe jarmarki :]




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności