mati1988k Napisano 26 Wrzesień 2007 Napisano 26 Wrzesień 2007 Witam. Da się np zaimportować krzywe beziera z Corela do 3d maxa ? Bo te w 3d maxie są wg mnie o wiele trudniejsze do wymodelowania takiego jakie bym sobie życzył :) Chyba że są jakieś tutki traktujące o tych krzywych. Jesli tak to proszę o linki :) Pozdrawiam
Cyrek Napisano 28 Wrzesień 2007 Napisano 28 Wrzesień 2007 Musisz krzywe wyeksportować z Corela do formatu AutoCad'a (DWG albo DXF - nie pamiętam które). Potem importujesz do max'a. Ale uważaj - po operacji powinieneś dokładnie sprawdzić swoje zaimportowane kształty, gdyż może się okazać, że punkty kontrolne się porozdzielały i leżą jeden na drugim. Powyższe rozwiązanie stosowałem ostatnio w 3dsMAX 5, więc nie wiem, jak to może wyglądać w nowszych wersjach. Pozdrawiam serdecznie.
Faun Napisano 28 Wrzesień 2007 Napisano 28 Wrzesień 2007 Można też zapisać (wyeksportować) w formacie AI (Adobe Illustrator) i potem import do maxa.
mati1988k Napisano 4 Październik 2007 Autor Napisano 4 Październik 2007 No i nic zrobiłem w corelu i zapisałem jako dxf dwg i jeszcze jakims tam innym formacie ktory 3d max niby potrafil odczytac. Zamiast ładnego wzorku z krzywiznami wyszło mi jakieś kanciaste coś :) i w dodatku pokrzyżowane. Czekam na jakies inne pomysły :) A może poprostu sie nie da :) albo moze da sie jakos w 3d maxie albo innym programie rysowac krzywe beziera w srodowisku podobnym do corelowskiego :)
Tores Napisano 8 Październik 2007 Napisano 8 Październik 2007 Może skala jest za mała i max welduje niektóre vertexy. Czasami też kaszani jak linie są baaaaardzo daleko od głównej osi.
demigod Napisano 8 Październik 2007 Napisano 8 Październik 2007 adobe ilustrator zapisz do wersji 7 i bedzie spoko corel sam w sobie kaszani robote musialbys w corelu wlaczyc lub zwikszyc dzielenei lini bo corel jakos to strasznei zabiedza zrob to w ilustrtorze lub zapisz do ai i otworz w ilustratorze i zapisz do wersji 7 jesli masz jakiegos Cs to tylko do wersji 7 natomiast jesli to jest ilustrtor 9 to musisz zrobic maly myk w palecie atributes musisz wpisac 8000 enter a potem 800 i bedziesz mial ladna krzywa kiedys jak robilem w corelu to jak puszczalem cos na ploter tnacy lub termiczny to robil mi takie chece ze luk zamiast byc lukiem byl pokrzywiony itp hehe takie to corelowe jarmarki :]
delf77 Napisano 8 Październik 2007 Napisano 8 Październik 2007 czesto krzywe robie tak - w corelu do wmf . odczytac w cadzie . zapisac jako dwg albo 3ds . odczytac w maxie
Rekomendowane odpowiedzi