Kimmi Napisano 29 Wrzesień 2007 Napisano 29 Wrzesień 2007 Stworzyłem sobie model tylniego światła samochodu. Nałożyłem na niego materiał i wyrenderowałem w mental ray'u. Wygląda to tak: http://kimmi.prv.pl/swiatlo.html Chciałbym teraz tę samą scenę wykonać w V-Ray'u ale nie mogę uzyskać podobnego efektu bo nie potrafię zrobić odpowiedniego materiału :( Wie ktoś jak można zrobić takie materiały? Dodam że szkło reflektora jest czerwone a wnętrze białe(lustrzane).
..:: WIKTOR ::.. Napisano 29 Wrzesień 2007 Napisano 29 Wrzesień 2007 Do Vraya powinienes znalezc jakies materialy tutaj http://www.vray-materials.de/ tego jest masa i napewno znajdziesz odpowiedni bez tracenia czasu na tworzenie swojego :)
Kimmi Napisano 1 Październik 2007 Autor Napisano 1 Październik 2007 Męczyłem się z tymi materiałami już ponad dzień i nie mogę uzyskać takiego efektu. Oto przykładowe rendery: http://kimmi.prv.pl/swiatlo1.html Czy ktoś może mi pomóc i podpowiedzieć jak uzyskać ciekawszy efekt? Bardzo proszę o pomoc.
pecet Napisano 1 Październik 2007 Napisano 1 Październik 2007 trzeba zrobić ciekawsze studio, bo w lampie nie ma co się odbijać
Intruder Napisano 3 Październik 2007 Napisano 3 Październik 2007 Jeśli nie masz odpowiedniego studia i/lub HDRI, które generowałoby odbicia w odblaskach reflektorów możesz spróbować materialowi odblasku nadać jakąć mapę environment. Jest to droga na skróty, nie zawsze i nie z każdą mapą będzie wyglądała dobrze ale coś dzięki temu będzie się odbijalo - wnętrze nie będzie takie sterylne. Upewnij się na wszelki wypadek, że klosz lampy ma nadany modyfikator "shell" (ma grubość). Vray jeśli chodzi o szkło jest na tym punkcie bardzo czuły.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się