Skocz do zawartości

Jak zrobić materiał świateł samochodu?


Kimmi

Rekomendowane odpowiedzi

Stworzyłem sobie model tylniego światła samochodu. Nałożyłem na niego materiał i wyrenderowałem w mental ray'u. Wygląda to tak:

http://kimmi.prv.pl/swiatlo.html

Chciałbym teraz tę samą scenę wykonać w V-Ray'u ale nie mogę uzyskać podobnego efektu bo nie potrafię zrobić odpowiedniego materiału :(

Wie ktoś jak można zrobić takie materiały?

Dodam że szkło reflektora jest czerwone a wnętrze białe(lustrzane).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Jeśli nie masz odpowiedniego studia i/lub HDRI, które generowałoby odbicia w odblaskach reflektorów możesz spróbować materialowi odblasku nadać jakąć mapę environment. Jest to droga na skróty, nie zawsze i nie z każdą mapą będzie wyglądała dobrze ale coś dzięki temu będzie się odbijalo - wnętrze nie będzie takie sterylne.

 

Upewnij się na wszelki wypadek, że klosz lampy ma nadany modyfikator "shell" (ma grubość). Vray jeśli chodzi o szkło jest na tym punkcie bardzo czuły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności