Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Stworzyłem sobie model tylniego światła samochodu. Nałożyłem na niego materiał i wyrenderowałem w mental ray'u. Wygląda to tak:

http://kimmi.prv.pl/swiatlo.html

Chciałbym teraz tę samą scenę wykonać w V-Ray'u ale nie mogę uzyskać podobnego efektu bo nie potrafię zrobić odpowiedniego materiału :(

Wie ktoś jak można zrobić takie materiały?

Dodam że szkło reflektora jest czerwone a wnętrze białe(lustrzane).

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Męczyłem się z tymi materiałami już ponad dzień i nie mogę uzyskać takiego efektu. Oto przykładowe rendery:

 

http://kimmi.prv.pl/swiatlo1.html

Czy ktoś może mi pomóc i podpowiedzieć jak uzyskać ciekawszy efekt?

Bardzo proszę o pomoc.

Napisano

trzeba zrobić ciekawsze studio, bo w lampie nie ma co się odbijać

Napisano

Jeśli nie masz odpowiedniego studia i/lub HDRI, które generowałoby odbicia w odblaskach reflektorów możesz spróbować materialowi odblasku nadać jakąć mapę environment. Jest to droga na skróty, nie zawsze i nie z każdą mapą będzie wyglądała dobrze ale coś dzięki temu będzie się odbijalo - wnętrze nie będzie takie sterylne.

 

Upewnij się na wszelki wypadek, że klosz lampy ma nadany modyfikator "shell" (ma grubość). Vray jeśli chodzi o szkło jest na tym punkcie bardzo czuły.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności