Napisano 29 Wrzesień 200717 l Stworzyłem sobie model tylniego światła samochodu. Nałożyłem na niego materiał i wyrenderowałem w mental ray'u. Wygląda to tak: http://kimmi.prv.pl/swiatlo.html Chciałbym teraz tę samą scenę wykonać w V-Ray'u ale nie mogę uzyskać podobnego efektu bo nie potrafię zrobić odpowiedniego materiału :( Wie ktoś jak można zrobić takie materiały? Dodam że szkło reflektora jest czerwone a wnętrze białe(lustrzane).
Napisano 29 Wrzesień 200717 l Do Vraya powinienes znalezc jakies materialy tutaj http://www.vray-materials.de/ tego jest masa i napewno znajdziesz odpowiedni bez tracenia czasu na tworzenie swojego :)
Napisano 1 Październik 200717 l Autor Męczyłem się z tymi materiałami już ponad dzień i nie mogę uzyskać takiego efektu. Oto przykładowe rendery: http://kimmi.prv.pl/swiatlo1.html Czy ktoś może mi pomóc i podpowiedzieć jak uzyskać ciekawszy efekt? Bardzo proszę o pomoc.
Napisano 3 Październik 200717 l Jeśli nie masz odpowiedniego studia i/lub HDRI, które generowałoby odbicia w odblaskach reflektorów możesz spróbować materialowi odblasku nadać jakąć mapę environment. Jest to droga na skróty, nie zawsze i nie z każdą mapą będzie wyglądała dobrze ale coś dzięki temu będzie się odbijalo - wnętrze nie będzie takie sterylne. Upewnij się na wszelki wypadek, że klosz lampy ma nadany modyfikator "shell" (ma grubość). Vray jeśli chodzi o szkło jest na tym punkcie bardzo czuły.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto