Napisano 30 Wrzesień 200717 l a wiec tak po kolei zrobilem sobie karabin gatlinga i jego animacje: strzela lufa cofie sie do tylu calosc sie obraca a lufa wraca na swoje miejsce i tak w kolko i mam kilka pytac co do kilku rzeczy a wiec tak 1.czy da rade zrobic cos takiego ze: jak karabin strzeli to w "dziurze od lusek" :D pojawia sie luska i z jakas sila zostaje wyrzucona i spada swobodnie na ziemie a jak karabin strzela 2 raz to pojawia sie nastepna luska jak polaczyc reczna animacje wyrzucenia luski i jej upadku w reactorze? i tak rzeby te wczesniejsze luski nie znikaly. a moze jakis prostrzy sposob? 2. podobna sprawa tylko chodzi mi o pocisk co wylatuje z lufy 3. jak zrobic fajny dymek za pociskiem bo jakos mi nie wychodzi
Napisano 30 Wrzesień 200717 l Hej! Możesz ustawić klika łusek w miejscu gdzie one mają wypadać i dać im przeźroczystość na 0, po czym zanimować przeźroczystość, w momencie gdy jedna "odleci" pojawia się następna itd... Na reaktorze się nie znam:/ Jeśli chodzi o dymek to zapodaje tutorial, może Ci pomoże w czymś. http://halunatic.ovh.org/tutki/dym.pdf No i oczywiście motion blur w renderze:)
Napisano 30 Wrzesień 200717 l Autor zapomnialem dodac ze dym to na vray mi trzeba a z luskami to bym wolal jednak reactora uzyc rzeby realistyczniej to wygladalo a mam prostrze wyjscie ale nie wiem czy tak mozna a mianowicie: jak robie recznie animacje np od klatki 0 do 30 jakis tam obiekt np jedzie a po swojej recznej animacji zaczyna oddzialywac na niego reactor. jak nierozumiecie o co mi chodzi to doglebniej wytlumacze:D
Napisano 30 Wrzesień 200717 l Autor zapomnialem dodac ze dym to na vray mi trzeba a z luskami to bym wolal jednak reactora uzyc zeby realistyczniej to wygladalo ale z ta przezroczystoscia to tez niezly patent a mam prostrze wyjscie ale nie wiem czy tak mozna a mianowicie: jak robie recznie animacje np od klatki 0 do 30 jakis tam obiekt np jedzie a po swojej recznej animacji zaczyna oddzialywac na niego reactor. jak nierozumiecie o co mi chodzi to doglebniej wytlumacze:D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto