Skocz do zawartości

razor_v

Members
  • Liczba zawartości

    53
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Jarosław

razor_v's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. a jak model chwile postoi to wymodeluj na nim kurz... kosmos poprostu
  2. powietrze w oponach tez bedziesz modelowal? xD na renderki to mozna caly dzien patrzec sajgon i tyle
  3. jak zrobic takie fajne rozczepienie swiatla blue-red jak na renderze gdzies to bylo opisane ale za cholere znalesc nie moge zawsze lubilem patrzec na modele z nurbsow xD
  4. jak bys chcial jakies dokladne ujecia to wal na priv bo mam m16a3 w domu pierdolami sie rozni ale ogolem podobne
  5. kurz i lakier tez bedziesz modelowal? TOTALNY SAJGON
  6. wszystko piknie tylko brakuje zbiornika na olej i akumulatora xD
  7. wszystko pikus jedynie co mnie niepokoi to opony a szczegolnie z tylu przy tak plaskiej oponie skret na chopperze bylby niemozliwy, no mozliwy ale kierowca ktory chcialby zyc wolalby jechac prosto xD powinna byc bardziej wypukla
  8. odswiezylem temat bo oprocz tego ze pracka dobrze ruszyla do przodu mam pytanie na koter moze ktos mi odpowie a teraz czy posiada ktos jakis doby tutorial o linkowaniu? chyba tak to sie nazywa jak to zrobic zeby jak porusze kolem//tylnia osia zeby wachacze/sprezyny/belki/wal ruszaly sie? wiem ze trzeba tu zastosowac kinematyke odwrotna ale jedyne co znalazlem to kawalek w making of o quadzie na 3dm3.com chyba ale i tak niewiele mi to pomoglo
  9. KAPITALNE moglbys zdradzic sekret studia? strasznie podoba mi sie rozlozenie odbic
  10. razor_v

    MS - jest ale go nie ma?

    ok mam juz rozwiazanie problemu jezeli po daniu ms vertex wyglada jak cztery niepolaczone klikamy go dajemy break a potem weldujemy 4 koncowki najprosciej zaznaczyc caly model jak jest duzo takich bugow break > weld i po sprawie a gdyby krawedzie po przeciagnieciu z shiftem rowniez nie reagowaly na ms trzeba usunac do dwoch linii poprzecznych wstecz i zrobic ten kawalek od nowa
  11. sytuacja wyglada nastepujaco mam dokladnie ramiona felgi model sam w sobie dopracowany w 100% ale gdy daje na niego ms miejscami wyglada jakby vertexy nie byly polaczone jakby cale boki nie byly ze sobo polaczone albo miejscami w ogole sie nie wygladza patrzylem i nie jest to wina smooth grup czy niepolaczonych krawedzi/verteksow pomozcie bo siedzialem nad felga pol dnia i na sam koniec jak zawsze musi cos niedzialac
  12. kaloryfer lewituje a pozatym nic nie widze co by jakos zbytnio nie dzialalo jak powinno mi tam sie podoba :D
  13. Juz za pozno zeby leczyc sie z detalu... Ty robisz cos innego poza modelowaniem w maxie? xD xD xD zarabista robota ale przy wahaczu nie ma podkladki pod srube :P xD kosmos
  14. wszystko ladnie pieknie - ja sie nie znam - ale te szafki mi nie pasuja nad tv bo trzeba miec chyba ze 2m zeby cokolwiek tam wsadzic
  15. Witam jest to wip lincolna jak w tytule z lat 70-75 zaznaczam ze jest to kustom i sa tu wymieszane elementy z roznych lat bo bralem te ktore najbardziej mi sie podobaly :D a niektore czesci wogole robione z mojej wizji tak jak np tylni zderzak lakier oczywiscie czarny nie bedzie jednak sa to najnowsze renderki docelowo kolor jest zlota perla a wlasnie i mam pytanko jaki parametr odpowiada za "likwidacje" czarnych plam na stykach roznych obiektow akurat tego na tych renderach zauwazyc sie nie da ale wystepuja miedzy pocznymi listwami a blachami mam vraya jak cos a i w ramach wyprostowania innego nicku na tablicach to jest moje nowe przezwisko a ze konto na max3d.pl mam dluzej to wystepuje pewna niescislosc :D i nie wiem czy moge robic taka reklame innej stronki ale chyba nic sie nie dzieje nie? ;p produkuje tez sobie silnik w planie jest dokladne zrobienie do konca silnika zawieszenia i bagaznika z hydraulika czy srodek bedzie to tego nie wiem bo zadko kiedy mi dobrze wychodzi:/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności