Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

a wiec tak po kolei

zrobilem sobie karabin gatlinga i jego animacje: strzela lufa cofie sie do tylu

calosc sie obraca a lufa wraca na swoje miejsce i tak w kolko

i mam kilka pytac co do kilku rzeczy a wiec tak

1.czy da rade zrobic cos takiego ze: jak karabin strzeli to w "dziurze od lusek"

:D pojawia sie luska i z jakas sila zostaje wyrzucona i spada swobodnie na ziemie a jak karabin strzela 2 raz to pojawia sie nastepna luska jak polaczyc reczna animacje wyrzucenia luski i jej upadku w reactorze? i tak rzeby te wczesniejsze luski nie znikaly. a moze jakis prostrzy sposob?

2. podobna sprawa tylko chodzi mi o pocisk co wylatuje z lufy

3. jak zrobic fajny dymek za pociskiem bo jakos mi nie wychodzi

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 924
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hej!

 

Możesz ustawić klika łusek w miejscu gdzie one mają wypadać i dać im przeźroczystość na 0, po czym zanimować przeźroczystość, w momencie gdy jedna "odleci" pojawia się następna itd...

 

Na reaktorze się nie znam:/

Jeśli chodzi o dymek to zapodaje tutorial, może Ci pomoże w czymś.

http://halunatic.ovh.org/tutki/dym.pdf

 

No i oczywiście motion blur w renderze:)

Napisano
  • Autor

zapomnialem dodac ze dym to na vray mi trzeba

a z luskami to bym wolal jednak reactora uzyc rzeby realistyczniej to wygladalo

a mam prostrze wyjscie ale nie wiem czy tak mozna a mianowicie:

jak robie recznie animacje np od klatki 0 do 30 jakis tam obiekt np jedzie a po swojej recznej animacji zaczyna oddzialywac na niego reactor.

jak nierozumiecie o co mi chodzi to doglebniej wytlumacze:D

Napisano
  • Autor

zapomnialem dodac ze dym to na vray mi trzeba

a z luskami to bym wolal jednak reactora uzyc zeby realistyczniej to wygladalo ale z ta przezroczystoscia to tez niezly patent

a mam prostrze wyjscie ale nie wiem czy tak mozna a mianowicie:

jak robie recznie animacje np od klatki 0 do 30 jakis tam obiekt np jedzie a po swojej recznej animacji zaczyna oddzialywac na niego reactor.

jak nierozumiecie o co mi chodzi to doglebniej wytlumacze:D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.