palmer Napisano 1 Październik 2007 Napisano 1 Październik 2007 Witam.... wlacze z kolejnym problemem 3ds max tym razem chodzi o "global light" Gdy nie mam zdefiniowanych zadnych zrodel swiatla, moja scena jest rownomiernie oswietlona przez "global light". Jednak gdy tylko dodam jakiekolwiek swiatlo, natychmiast gasnie swialo "global" a obiekt oswietlony jest tylko przez zdefiniowane zrodlo swiatla. Czy istanieje mozliwosc dodania nowego zrodla swiatla bez wylaczania "global light" z gory dziekuje za pomoc ... pozdrawiam
SWRSC Napisano 1 Październik 2007 Napisano 1 Październik 2007 mozesz dodać omni z opcją ambient - zadziała globalnie, tak jak global light
palmer Napisano 1 Październik 2007 Autor Napisano 1 Październik 2007 hmmm nie za bardzo dziala tak jak chce to omni z opcja ambient....
peteRlo Napisano 1 Październik 2007 Napisano 1 Październik 2007 Jeżeli chodzi o światła w "viewportach", to: Customize -> Viewport Configuration, a tam zaznacz Default Lighting.
palmer Napisano 1 Październik 2007 Autor Napisano 1 Październik 2007 chodzi mi o swiatlo po zastosowaniu renderingu
palmer Napisano 2 Październik 2007 Autor Napisano 2 Październik 2007 juz sobie jakos poradzilem ... umiescilem do okola obiaktu kilka swiatel omni ambient nie jest to idealne rozwiazanie ale ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się