Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam....

 

wlacze z kolejnym problemem 3ds max

tym razem chodzi o "global light"

Gdy nie mam zdefiniowanych zadnych zrodel swiatla, moja scena jest rownomiernie oswietlona przez "global light". Jednak gdy tylko dodam jakiekolwiek swiatlo, natychmiast gasnie swialo "global" a obiekt oswietlony jest tylko przez zdefiniowane zrodlo swiatla.

Czy istanieje mozliwosc dodania nowego zrodla swiatla bez wylaczania "global light"

 

z gory dziekuje za pomoc ...

 

 

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

mozesz dodać omni z opcją ambient - zadziała globalnie, tak jak global light

Napisano
  • Autor

hmmm

 

nie za bardzo dziala tak jak chce to omni z opcja ambient....

Napisano

Jeżeli chodzi o światła w "viewportach", to: Customize -> Viewport Configuration, a tam zaznacz Default Lighting.

Napisano
  • Autor

juz sobie jakos poradzilem ...

umiescilem do okola obiaktu kilka swiatel omni ambient

nie jest to idealne rozwiazanie ale ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności