Napisano 1 Październik 200717 l Witam.... wlacze z kolejnym problemem 3ds max tym razem chodzi o "global light" Gdy nie mam zdefiniowanych zadnych zrodel swiatla, moja scena jest rownomiernie oswietlona przez "global light". Jednak gdy tylko dodam jakiekolwiek swiatlo, natychmiast gasnie swialo "global" a obiekt oswietlony jest tylko przez zdefiniowane zrodlo swiatla. Czy istanieje mozliwosc dodania nowego zrodla swiatla bez wylaczania "global light" z gory dziekuje za pomoc ... pozdrawiam
Napisano 1 Październik 200717 l mozesz dodać omni z opcją ambient - zadziała globalnie, tak jak global light
Napisano 1 Październik 200717 l Autor hmmm nie za bardzo dziala tak jak chce to omni z opcja ambient....
Napisano 1 Październik 200717 l Jeżeli chodzi o światła w "viewportach", to: Customize -> Viewport Configuration, a tam zaznacz Default Lighting.
Napisano 2 Październik 200717 l Autor juz sobie jakos poradzilem ... umiescilem do okola obiaktu kilka swiatel omni ambient nie jest to idealne rozwiazanie ale ...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto