dino1984 Napisano 5 Październik 2007 Napisano 5 Październik 2007 Mam pilne pytanie. Mam model bociana i chce go wstawić do sceny, chcę żeby machał skrzydłami ale nie chce go animować w każdej klatce animacji tylko wyanimować jedno "machnięcie" i to zapętlić żeby model tylko przesunąć po lini a on sam będzie "machał".
Levus Napisano 5 Październik 2007 Napisano 5 Październik 2007 Zanimuj go po linii tyle ile trzeba i zanimuj jedno machniecie, nastpnie skopiuj klucze machniecia ile trzeba...
asblaze Napisano 5 Październik 2007 Napisano 5 Październik 2007 Maya - Pre Infinity, Post infinity Max - out-of-range. To hasła do poszukania w helpach ;)
dino1984 Napisano 5 Październik 2007 Autor Napisano 5 Październik 2007 Jeszcze jedno pytanie: Mam gotową animację i chce coś w niej zmienić. Wprowadzam zmianę (rurka z pkt. A do pkt B) i jak kliknę "przewiń do początku" to mi sie wszystko "rozjeżdża" :( co z tym zrobic??
Levus Napisano 5 Październik 2007 Napisano 5 Październik 2007 Musisz zapoznać się z zasadami kluczowania. Może jakaś pozycja obiektu nie jest skluczowana co powoduje właśnie rozjeżdżanie się w czasie.
dino1984 Napisano 5 Październik 2007 Autor Napisano 5 Październik 2007 OK znalazlem rozwiazanie. Poz zmianie położenia obiektu klikam KLUCZ bez wcisnietego SET KEY.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się