Napisano 5 Październik 200717 l Mam pilne pytanie. Mam model bociana i chce go wstawić do sceny, chcę żeby machał skrzydłami ale nie chce go animować w każdej klatce animacji tylko wyanimować jedno "machnięcie" i to zapętlić żeby model tylko przesunąć po lini a on sam będzie "machał".
Napisano 5 Październik 200717 l Zanimuj go po linii tyle ile trzeba i zanimuj jedno machniecie, nastpnie skopiuj klucze machniecia ile trzeba...
Napisano 5 Październik 200717 l Maya - Pre Infinity, Post infinity Max - out-of-range. To hasła do poszukania w helpach ;)
Napisano 5 Październik 200717 l Autor Jeszcze jedno pytanie: Mam gotową animację i chce coś w niej zmienić. Wprowadzam zmianę (rurka z pkt. A do pkt B) i jak kliknę "przewiń do początku" to mi sie wszystko "rozjeżdża" :( co z tym zrobic??
Napisano 5 Październik 200717 l Musisz zapoznać się z zasadami kluczowania. Może jakaś pozycja obiektu nie jest skluczowana co powoduje właśnie rozjeżdżanie się w czasie.
Napisano 5 Październik 200717 l Autor OK znalazlem rozwiazanie. Poz zmianie położenia obiektu klikam KLUCZ bez wcisnietego SET KEY.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto