Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam pilne pytanie. Mam model bociana i chce go wstawić do sceny, chcę żeby machał skrzydłami ale nie chce go animować w każdej klatce animacji tylko wyanimować jedno "machnięcie" i to zapętlić żeby model tylko przesunąć po lini a on sam będzie "machał".

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zanimuj go po linii tyle ile trzeba i zanimuj jedno machniecie, nastpnie skopiuj klucze machniecia ile trzeba...

Napisano

Maya - Pre Infinity, Post infinity

Max - out-of-range.

 

To hasła do poszukania w helpach ;)

Napisano
  • Autor

Jeszcze jedno pytanie: Mam gotową animację i chce coś w niej zmienić. Wprowadzam zmianę (rurka z pkt. A do pkt B) i jak kliknę "przewiń do początku" to mi sie wszystko "rozjeżdża" :( co z tym zrobic??

Napisano

Musisz zapoznać się z zasadami kluczowania.

Może jakaś pozycja obiektu nie jest skluczowana co powoduje właśnie rozjeżdżanie się w czasie.

Napisano
  • Autor

OK znalazlem rozwiazanie.

Poz zmianie położenia obiektu klikam KLUCZ bez wcisnietego SET KEY.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności