Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Robię cylinder, który ma być przezroczystą cieczą w której znajduje się np. kulka i przez tą ciecz ta kulka jest rozmyta, "zamazana". Może jakieś sugestie jak taki efekt uzyskać?

 

Pozdrawiam, themindfields

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

To jest bardziej zagadnienie z Renderingu, nie wiem czy da się coś takiego uzyskać w zwykłym scanline w 3dsmax, niewykluczone, że będziesz musiał uzyć jakiegoś innego renderera.

 

Generalnie jednak szukaj w edycji materiału czegoś typu 'Glossy Refraction'.

Napisano

Jak ma być zamazana to stwórz standard material i do kanału refraction wrzuć mapę Thin Wall Refraction tam masz Apply Blur i ustaw sobie taki jak Ci pasuje.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności