Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Mam juz gotowy model i scenę. Chcę go zanimować i mam parę problemów. Model to Smok, no i nie wiem jak zanimować jego ogon aby zachowywał się naturalnie. No i drugi problem jak zabrać sie za animację, czy muszę dla każdego ruchu ustawiać każdą KOŚĆ (szkielet jest z BONE) i tworzyć klucze, zy jest może jakiś szybszy, łatwiejszy sposób?? Podzielcie sie ze mną tymi ważnymi informacjami :)

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

pokasz jak wyglada rig- napisz jaki chcesz uzyskac ruch- wtedy bede mogl ci cos doradzic.

 

powodzenia.

Napisano

Error... bardzo często powielany na wielu forach ;)

 

Rigg to system, mechanizm ruchu. Kamera na kranie albo na wózku też jest rigiem, czyli systemem pozwalającym poruszać się jej w określony, z góry zdefiniowany sposób.

 

W wypadku stworzenia jakim jest np Twój smok... rigg to system kości i kontrolerów pozwalających na poruszanie nimi.

 

I gwoli ścisłości - Rigg nie ma nic wspólnego ze skinem !!! ;)

Pozdrawiam Blazej

Napisano

ja bym to zrobił na orientation canstrain umiescił 3 helpersy na początku, środku i końcu, kości podpisałbym bym pod nie procentowo względem odległości od nich

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności