Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Mam juz gotowy model i scenę. Chcę go zanimować i mam parę problemów. Model to Smok, no i nie wiem jak zanimować jego ogon aby zachowywał się naturalnie. No i drugi problem jak zabrać sie za animację, czy muszę dla każdego ruchu ustawiać każdą KOŚĆ (szkielet jest z BONE) i tworzyć klucze, zy jest może jakiś szybszy, łatwiejszy sposób?? Podzielcie sie ze mną tymi ważnymi informacjami :)

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Error... bardzo często powielany na wielu forach ;)

 

Rigg to system, mechanizm ruchu. Kamera na kranie albo na wózku też jest rigiem, czyli systemem pozwalającym poruszać się jej w określony, z góry zdefiniowany sposób.

 

W wypadku stworzenia jakim jest np Twój smok... rigg to system kości i kontrolerów pozwalających na poruszanie nimi.

 

I gwoli ścisłości - Rigg nie ma nic wspólnego ze skinem !!! ;)

Pozdrawiam Blazej

Napisano

ja bym to zrobił na orientation canstrain umiescił 3 helpersy na początku, środku i końcu, kości podpisałbym bym pod nie procentowo względem odległości od nich

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności