Napisano 16 Październik 200717 l Witam. Mam juz gotowy model i scenę. Chcę go zanimować i mam parę problemów. Model to Smok, no i nie wiem jak zanimować jego ogon aby zachowywał się naturalnie. No i drugi problem jak zabrać sie za animację, czy muszę dla każdego ruchu ustawiać każdą KOŚĆ (szkielet jest z BONE) i tworzyć klucze, zy jest może jakiś szybszy, łatwiejszy sposób?? Podzielcie sie ze mną tymi ważnymi informacjami :)
Napisano 17 Październik 200717 l pokasz jak wyglada rig- napisz jaki chcesz uzyskac ruch- wtedy bede mogl ci cos doradzic. powodzenia.
Napisano 17 Październik 200717 l Autor Sorry ale rig?? to postawa początkowa, sorry ale jestem trochę niedoświadczony. no narazie chcę zrobić trzy animacje wolny chód taki normalny chód i bieg. Postacią jest SMOK którego znajdziesz w WIP 3d: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=40226
Napisano 18 Październik 200717 l Error... bardzo często powielany na wielu forach ;) Rigg to system, mechanizm ruchu. Kamera na kranie albo na wózku też jest rigiem, czyli systemem pozwalającym poruszać się jej w określony, z góry zdefiniowany sposób. W wypadku stworzenia jakim jest np Twój smok... rigg to system kości i kontrolerów pozwalających na poruszanie nimi. I gwoli ścisłości - Rigg nie ma nic wspólnego ze skinem !!! ;) Pozdrawiam Blazej
Napisano 4 Listopad 200717 l ja bym to zrobił na orientation canstrain umiescił 3 helpersy na początku, środku i końcu, kości podpisałbym bym pod nie procentowo względem odległości od nich
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto