Dragon Heart Napisano 16 Październik 2007 Napisano 16 Październik 2007 Witam. Mam juz gotowy model i scenę. Chcę go zanimować i mam parę problemów. Model to Smok, no i nie wiem jak zanimować jego ogon aby zachowywał się naturalnie. No i drugi problem jak zabrać sie za animację, czy muszę dla każdego ruchu ustawiać każdą KOŚĆ (szkielet jest z BONE) i tworzyć klucze, zy jest może jakiś szybszy, łatwiejszy sposób?? Podzielcie sie ze mną tymi ważnymi informacjami :)
belzebub Napisano 17 Październik 2007 Napisano 17 Październik 2007 pokasz jak wyglada rig- napisz jaki chcesz uzyskac ruch- wtedy bede mogl ci cos doradzic. powodzenia.
Dragon Heart Napisano 17 Październik 2007 Autor Napisano 17 Październik 2007 Sorry ale rig?? to postawa początkowa, sorry ale jestem trochę niedoświadczony. no narazie chcę zrobić trzy animacje wolny chód taki normalny chód i bieg. Postacią jest SMOK którego znajdziesz w WIP 3d: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=40226
asblaze Napisano 18 Październik 2007 Napisano 18 Październik 2007 Error... bardzo często powielany na wielu forach ;) Rigg to system, mechanizm ruchu. Kamera na kranie albo na wózku też jest rigiem, czyli systemem pozwalającym poruszać się jej w określony, z góry zdefiniowany sposób. W wypadku stworzenia jakim jest np Twój smok... rigg to system kości i kontrolerów pozwalających na poruszanie nimi. I gwoli ścisłości - Rigg nie ma nic wspólnego ze skinem !!! ;) Pozdrawiam Blazej
ceest Napisano 4 Listopad 2007 Napisano 4 Listopad 2007 ja bym to zrobił na orientation canstrain umiescił 3 helpersy na początku, środku i końcu, kości podpisałbym bym pod nie procentowo względem odległości od nich
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się