Gość St33l Napisano 20 Październik 2007 Napisano 20 Październik 2007 Mam problem nie wiem jak texturować modele problem by był mały jeśli nie to że mój model jest dość skomplikowany a na tutkach są to głównie rzeczy mało złożone składające się z małej ilości poly :). Więc tak umieszczam mojego stworka oraz proszę o porady :) w nie przestraszcie się modelu robiłem go szybko ale chcę poznać magię unwrap :). Umieszczam go ale tylko bo chcę poznać techniki texturowania a nie żeby go oceniać :). Czy nie jest zbyt niechlujny żeby go texturować? http://rapidshare.com/files/63987825/smok.max.html
zeet Napisano 20 Październik 2007 Napisano 20 Październik 2007 Tu nie masz problemu z tekstura tylko z modelem :) Ta siatka to chaos sporo błędów,kilka niepotrzebnych verteksów i edgesów,połówki modelu nie są połączone,nos też składa się z dwóch półkul. Po oczyszczeniu siatki i połączeniu obu połówek, mapowanie można zrobić . Najlepiej robić model z bardziej przejrzystą topologią mapowanie będzie wtedy łatwiejsze.
Tomala Napisano 21 Październik 2007 Napisano 21 Październik 2007 Zgadzam się z opinią Zeet'a siatka pozostawia DUŻO do życzenia i dopóki jej nie poprawisz nie ma co mapować bo i nawet najlepsza textura nie pomoże no i z mapowaniem będzie problem. Nie wiem czy widziałeś ale kiedyś postowałem tu trochę o unwrapie i mapowaniu tu masz linki do postów: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=43356 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=42679&page=2
Gość St33l Napisano 21 Październik 2007 Napisano 21 Październik 2007 Dzięki wielkie za pomoc. Postaram się zmusić na więcej :) 4 dni temu zainstalowałem 3 ds max-a no trochę robiłem kiedyś ale nic większego. Dzięki jeszcze raz. A tutków nigdy nie za dużo !. :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się