Napisano 20 Październik 200717 l Mam problem nie wiem jak texturować modele problem by był mały jeśli nie to że mój model jest dość skomplikowany a na tutkach są to głównie rzeczy mało złożone składające się z małej ilości poly :). Więc tak umieszczam mojego stworka oraz proszę o porady :) w nie przestraszcie się modelu robiłem go szybko ale chcę poznać magię unwrap :). Umieszczam go ale tylko bo chcę poznać techniki texturowania a nie żeby go oceniać :). Czy nie jest zbyt niechlujny żeby go texturować? http://rapidshare.com/files/63987825/smok.max.html
Napisano 20 Październik 200717 l Tu nie masz problemu z tekstura tylko z modelem :) Ta siatka to chaos sporo błędów,kilka niepotrzebnych verteksów i edgesów,połówki modelu nie są połączone,nos też składa się z dwóch półkul. Po oczyszczeniu siatki i połączeniu obu połówek, mapowanie można zrobić . Najlepiej robić model z bardziej przejrzystą topologią mapowanie będzie wtedy łatwiejsze.
Napisano 21 Październik 200717 l Zgadzam się z opinią Zeet'a siatka pozostawia DUŻO do życzenia i dopóki jej nie poprawisz nie ma co mapować bo i nawet najlepsza textura nie pomoże no i z mapowaniem będzie problem. Nie wiem czy widziałeś ale kiedyś postowałem tu trochę o unwrapie i mapowaniu tu masz linki do postów: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=43356 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=42679&page=2
Napisano 21 Październik 200717 l Dzięki wielkie za pomoc. Postaram się zmusić na więcej :) 4 dni temu zainstalowałem 3 ds max-a no trochę robiłem kiedyś ale nic większego. Dzięki jeszcze raz. A tutków nigdy nie za dużo !. :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto