Skocz do zawartości

problem:smooth luk w sciane


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam ...

 

mam problem ze znalezieniem narzedzia ktore pomoze mi wyrownac

luk w scianie.

Rysunek jest stworzony w acad a nastepnie zrobiony import do 3ds.

W acad wszystko wyglda ladnie natomiast w 3ds mam zamiast rownego gladkiego luku - kilka zalaman w scianie.

 

jak ladnie wyprofilowac ten luczek?

 

zalaczam obrazek

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam ...

Ja załatwił bym to tak.

Podzieliłbym tą scianę na trzy różne obiekty .. przed lub po imporcie do 3dmax'a .

Dlaczego ?

Jesli zastosujesz smooth wyokrągli on Tobie wszyskie powierzchnie ... a tak bedziesz miał ostre krawędzie ściany i ładny łuk ... oczywiście z parametrami smooth ostrożnie 45 załatwi powinno załtawić sprawe .. a juz najłatwiej to stworzyć tą ściane w 3dmax'ie i za pośrednictwem Boolin "wywiercić " otwór :)

Napisano

32bf9acfc5dc201b.jpg

 

U mnie działa może to wina siatki twojej ściany zrób żeby nie było polygonów większych niż czworokąty. Innymi słowy połącz vertexy leżące na łuku krawędziami z jakimś vertexem na krawędziach ściany.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności