Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam ...

 

mam problem ze znalezieniem narzedzia ktore pomoze mi wyrownac

luk w scianie.

Rysunek jest stworzony w acad a nastepnie zrobiony import do 3ds.

W acad wszystko wyglda ladnie natomiast w 3ds mam zamiast rownego gladkiego luku - kilka zalaman w scianie.

 

jak ladnie wyprofilowac ten luczek?

 

zalaczam obrazek

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam ...

Ja załatwił bym to tak.

Podzieliłbym tą scianę na trzy różne obiekty .. przed lub po imporcie do 3dmax'a .

Dlaczego ?

Jesli zastosujesz smooth wyokrągli on Tobie wszyskie powierzchnie ... a tak bedziesz miał ostre krawędzie ściany i ładny łuk ... oczywiście z parametrami smooth ostrożnie 45 załatwi powinno załtawić sprawe .. a juz najłatwiej to stworzyć tą ściane w 3dmax'ie i za pośrednictwem Boolin "wywiercić " otwór :)

Napisano

Jak to editable poly to zaznacz krawędzie na łuku (te 6 w poprzek sciany) i daj im chamfer kilka razy. W ten sposób wygładzisz tylko łuk.

Napisano
  • Autor

ech

 

nie dziala chamfer ...cala sciana sie wygladza a nie luk .

cos probuje dalej

Napisano

32bf9acfc5dc201b.jpg

 

U mnie działa może to wina siatki twojej ściany zrób żeby nie było polygonów większych niż czworokąty. Innymi słowy połącz vertexy leżące na łuku krawędziami z jakimś vertexem na krawędziach ściany.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności