palmer Napisano 22 Październik 2007 Napisano 22 Październik 2007 Witam ... mam problem ze znalezieniem narzedzia ktore pomoze mi wyrownac luk w scianie. Rysunek jest stworzony w acad a nastepnie zrobiony import do 3ds. W acad wszystko wyglda ladnie natomiast w 3ds mam zamiast rownego gladkiego luku - kilka zalaman w scianie. jak ladnie wyprofilowac ten luczek? zalaczam obrazek
Orangegraphics Napisano 22 Październik 2007 Napisano 22 Październik 2007 spróboj modyfikator smooth ale to też idealnie nie załatwi sprawy...
Kaligraj Napisano 22 Październik 2007 Napisano 22 Październik 2007 Witam ... Ja załatwił bym to tak. Podzieliłbym tą scianę na trzy różne obiekty .. przed lub po imporcie do 3dmax'a . Dlaczego ? Jesli zastosujesz smooth wyokrągli on Tobie wszyskie powierzchnie ... a tak bedziesz miał ostre krawędzie ściany i ładny łuk ... oczywiście z parametrami smooth ostrożnie 45 załatwi powinno załtawić sprawe .. a juz najłatwiej to stworzyć tą ściane w 3dmax'ie i za pośrednictwem Boolin "wywiercić " otwór :)
Tomala Napisano 22 Październik 2007 Napisano 22 Październik 2007 Jak to editable poly to zaznacz krawędzie na łuku (te 6 w poprzek sciany) i daj im chamfer kilka razy. W ten sposób wygładzisz tylko łuk.
palmer Napisano 22 Październik 2007 Autor Napisano 22 Październik 2007 ech nie dziala chamfer ...cala sciana sie wygladza a nie luk . cos probuje dalej
Tomala Napisano 22 Październik 2007 Napisano 22 Październik 2007 U mnie działa może to wina siatki twojej ściany zrób żeby nie było polygonów większych niż czworokąty. Innymi słowy połącz vertexy leżące na łuku krawędziami z jakimś vertexem na krawędziach ściany.
palmer Napisano 22 Październik 2007 Autor Napisano 22 Październik 2007 tomala jestes wielki ! dzieki !
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się