Napisano 1 Listopad 200717 l Wiec zrobilem sobie taka dupna scenke i postanowilem oswietlic podbnie jak w vray'u. Zamiast plane light dalem 2 mr spoty w oknach w ksztalcie prostokatow zarowno w area jak w ksztalcie spota i zrodlo przystawilem blisko targeta by mozliwie jak najbardziej splaszczyc to swiatlo na wzor plane'a. Wyszlo takie cos http://www.kalisz.mm.pl/~pain/mental.png i czemu przebija sie swiatlo w oknach? Przez obiekt swiatlo nie powinno przechodzic to nie jest zaden SSS czy transulency :/
Napisano 1 Listopad 200717 l Autor No ale to wyglada jak przenikanie przez obiekt wiec mysle ze radiusy nie bardzo pomoga :/
Napisano 1 Listopad 200717 l No to coś chyba musiałeś zepsuć :D Zwłaszcza, że np. w górnym rogu tego pomieszczenia jest niesamowicie dużo światła... :) Lepiej jest zrobić jednego, odsuniętego o ok. 2-3m od okna spota z tym hotspot/beam czy jak mu tam jest na ok. 120 i powinno być gites :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto