Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Wiec zrobilem sobie taka dupna scenke i postanowilem oswietlic podbnie jak w vray'u. Zamiast plane light dalem 2 mr spoty w oknach w ksztalcie prostokatow zarowno w area jak w ksztalcie spota i zrodlo przystawilem blisko targeta by mozliwie jak najbardziej splaszczyc to swiatlo na wzor plane'a. Wyszlo takie cos http://www.kalisz.mm.pl/~pain/mental.png i czemu przebija sie swiatlo w oknach? Przez obiekt swiatlo nie powinno przechodzic to nie jest zaden SSS czy transulency :/

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

No to coś chyba musiałeś zepsuć :D Zwłaszcza, że np. w górnym rogu tego pomieszczenia jest niesamowicie dużo światła... :)

Lepiej jest zrobić jednego, odsuniętego o ok. 2-3m od okna spota z tym hotspot/beam czy jak mu tam jest na ok. 120 i powinno być gites :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności