Temporal Napisano 1 Listopad 2007 Napisano 1 Listopad 2007 Wiec zrobilem sobie taka dupna scenke i postanowilem oswietlic podbnie jak w vray'u. Zamiast plane light dalem 2 mr spoty w oknach w ksztalcie prostokatow zarowno w area jak w ksztalcie spota i zrodlo przystawilem blisko targeta by mozliwie jak najbardziej splaszczyc to swiatlo na wzor plane'a. Wyszlo takie cos http://www.kalisz.mm.pl/~pain/mental.png i czemu przebija sie swiatlo w oknach? Przez obiekt swiatlo nie powinno przechodzic to nie jest zaden SSS czy transulency :/
patry Napisano 1 Listopad 2007 Napisano 1 Listopad 2007 To mi wygląda na bugi od fotonów :) Zwiększ radius, może pomoże :)
Temporal Napisano 1 Listopad 2007 Autor Napisano 1 Listopad 2007 No ale to wyglada jak przenikanie przez obiekt wiec mysle ze radiusy nie bardzo pomoga :/
patry Napisano 1 Listopad 2007 Napisano 1 Listopad 2007 No to coś chyba musiałeś zepsuć :D Zwłaszcza, że np. w górnym rogu tego pomieszczenia jest niesamowicie dużo światła... :) Lepiej jest zrobić jednego, odsuniętego o ok. 2-3m od okna spota z tym hotspot/beam czy jak mu tam jest na ok. 120 i powinno być gites :)
gientekwl Napisano 2 Listopad 2007 Napisano 2 Listopad 2007 my już z kolega rozmawialiśmy na ten temat :) mrOmini rlz :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się