Napisano 5 Listopad 200717 l Zrobiłem sobie prosty znak drogowy. Wyczytałem wcześniej że najpierw ustawiamy uvw a potem dajemy meshsmooth, no więc przed dodaniem MS wszystko jest ok a po siatka sie przesuwa, moje pytanie jak temu zaradzić albo gdzie tkwi mój błąd :)
Napisano 5 Listopad 200717 l Autor Można i tak ale wtedy przy większych obiektach komp umiera :p znalazłem podobny problem na CG z tego co zrozumiałem to na to pomaga solidchamfer z tym że nie wiem jak to działa i gdzie to jest, link: http://forums.cgsociety.org/archive/index.php/t-281351.html , może ktoś coś więcej zrozumie
Napisano 5 Listopad 200717 l Jak przy tym znaku ms był tylko po to żeby zaokrąglić rogi to po prostu użyj zwykłego chamfera na rogach ze dwa razy i będzie git. Unwrap rzeczywiście zwalnia w edytorze na gęstych siatkach i to bardzo. Ps dlaczego jest 19:13 a niektóre posty są z godz 20:42 np. pewnie nie wiem bo ostatnio ty byłem przed zmianą czasu.
Napisano 5 Listopad 200717 l Czemu uzywasz ms? To przestarzale. Sproboj turbosmooth. Ja daje uvw, potem turbosmooth. Najczesciej daje uvw, potem scalam stos i uzywam opcji Nurms Subdivision w Editable Poly.
Napisano 5 Listopad 200717 l Gomez danie ts nic nie zmieni bo jest on tylko niby szybszy od ms a działa tak samo tzn. używa jednej z 3 metod wygładzania z mashsmooth - NURMS.
Napisano 5 Listopad 200717 l Bardzo mozliwe, nie zaglebialem sie w roznice. Po prostu tak mi przyszlo do glowy ze ja uzywam ts wiec moze to jakas roznica ale teraz widze ze chodzi o cos innego. Po wygladzeniu siatka sie zmienia - nie uvki. Przesuwaja sie vertexy. Powodem jest bardzo rzadka siatka. Przy gestej siatce nic sie nie przesuwa. Rzeczywiscie jedynym sensownym rozwiazaniem jest zchamferowanie krawedzi bez ms. Mozna zchamferowac kilka razy i bedzie wygladac jak z ms.
Napisano 5 Listopad 200717 l Autor No tak też myślałem że na kantach musi być trochę gęściej dzięki za pomoc, a co to turbosmooth to działa podobnie do meshsmooth i przesuwa całą siatkę. Godzine też mam złą ale od niedawna:p
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto