Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Zrobiłem sobie prosty znak drogowy. Wyczytałem wcześniej że najpierw ustawiamy uvw a potem dajemy meshsmooth, no więc przed dodaniem MS wszystko jest ok a po siatka sie przesuwa, moje pytanie jak temu zaradzić albo gdzie tkwi mój błąd :)

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Można i tak ale wtedy przy większych obiektach komp umiera :p znalazłem podobny problem na CG z tego co zrozumiałem to na to pomaga solidchamfer z tym że nie wiem jak to działa i gdzie to jest, link:

http://forums.cgsociety.org/archive/index.php/t-281351.html

, może ktoś coś więcej zrozumie

Napisano

Jak przy tym znaku ms był tylko po to żeby zaokrąglić rogi to po prostu użyj zwykłego chamfera na rogach ze dwa razy i będzie git. Unwrap rzeczywiście zwalnia w edytorze na gęstych siatkach i to bardzo.

 

Ps dlaczego jest 19:13 a niektóre posty są z godz 20:42 np. pewnie nie wiem bo ostatnio ty byłem przed zmianą czasu.

Napisano

Czemu uzywasz ms? To przestarzale. Sproboj turbosmooth. Ja daje uvw, potem turbosmooth. Najczesciej daje uvw, potem scalam stos i uzywam opcji Nurms Subdivision w Editable Poly.

Napisano

Gomez danie ts nic nie zmieni bo jest on tylko niby szybszy od ms a działa tak samo tzn. używa jednej z 3 metod wygładzania z mashsmooth - NURMS.

Napisano

Bardzo mozliwe, nie zaglebialem sie w roznice. Po prostu tak mi przyszlo do glowy ze ja uzywam ts wiec moze to jakas roznica ale teraz widze ze chodzi o cos innego. Po wygladzeniu siatka sie zmienia - nie uvki. Przesuwaja sie vertexy. Powodem jest bardzo rzadka siatka. Przy gestej siatce nic sie nie przesuwa. Rzeczywiscie jedynym sensownym rozwiazaniem jest zchamferowanie krawedzi bez ms. Mozna zchamferowac kilka razy i bedzie wygladac jak z ms.

Napisano

No tak też myślałem że na kantach musi być trochę gęściej dzięki za pomoc, a co to turbosmooth to działa podobnie do meshsmooth i przesuwa całą siatkę.

Godzine też mam złą ale od niedawna:p

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności