Posted November 5, 200717 yr Zrobiłem sobie prosty znak drogowy. Wyczytałem wcześniej że najpierw ustawiamy uvw a potem dajemy meshsmooth, no więc przed dodaniem MS wszystko jest ok a po siatka sie przesuwa, moje pytanie jak temu zaradzić albo gdzie tkwi mój błąd :)
November 5, 200717 yr Author Można i tak ale wtedy przy większych obiektach komp umiera :p znalazłem podobny problem na CG z tego co zrozumiałem to na to pomaga solidchamfer z tym że nie wiem jak to działa i gdzie to jest, link: http://forums.cgsociety.org/archive/index.php/t-281351.html , może ktoś coś więcej zrozumie
November 5, 200717 yr Jak przy tym znaku ms był tylko po to żeby zaokrąglić rogi to po prostu użyj zwykłego chamfera na rogach ze dwa razy i będzie git. Unwrap rzeczywiście zwalnia w edytorze na gęstych siatkach i to bardzo. Ps dlaczego jest 19:13 a niektóre posty są z godz 20:42 np. pewnie nie wiem bo ostatnio ty byłem przed zmianą czasu.
November 5, 200717 yr Czemu uzywasz ms? To przestarzale. Sproboj turbosmooth. Ja daje uvw, potem turbosmooth. Najczesciej daje uvw, potem scalam stos i uzywam opcji Nurms Subdivision w Editable Poly.
November 5, 200717 yr Gomez danie ts nic nie zmieni bo jest on tylko niby szybszy od ms a działa tak samo tzn. używa jednej z 3 metod wygładzania z mashsmooth - NURMS.
November 5, 200717 yr Bardzo mozliwe, nie zaglebialem sie w roznice. Po prostu tak mi przyszlo do glowy ze ja uzywam ts wiec moze to jakas roznica ale teraz widze ze chodzi o cos innego. Po wygladzeniu siatka sie zmienia - nie uvki. Przesuwaja sie vertexy. Powodem jest bardzo rzadka siatka. Przy gestej siatce nic sie nie przesuwa. Rzeczywiscie jedynym sensownym rozwiazaniem jest zchamferowanie krawedzi bez ms. Mozna zchamferowac kilka razy i bedzie wygladac jak z ms.
November 5, 200717 yr Author No tak też myślałem że na kantach musi być trochę gęściej dzięki za pomoc, a co to turbosmooth to działa podobnie do meshsmooth i przesuwa całą siatkę. Godzine też mam złą ale od niedawna:p
Create an account or sign in to comment