Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

Mam jakiś dziwny problem z którym sie nigdy nie spotkałem,

Kiedy eksportuję modelik z maxa 2008 x64 do pliku obj zmienia mi się mapowanie.

Wygląda to tak jakby każdy polygon był triangulowany i tylko jeden trójkąt sie eksportuje.

Może ktoś pomoże bo mi praca przez to stoi w miejscu.

Dla pierwszego który mi pomoże daje respekta ;)

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

A próbowałeś zmieniać ustawienia exportera?

Albo spróbuj osobno zapisać mapowenie z edytora uv, a potem wczytać w innym programie

Napisano
  • Autor

Teraz to mi się max zawiesza jak próbuję wyeksportować do obj.

Działa tylko jeśli zaznaczę triangles, inaczej sie wiesza :(

Napisano
  • Autor

Sytuacja jest chyba bardziej poważna, zdaje się że max 2008 nie radzi sobie z exportowaniem do *.obj "złamanych" polygonów bo w domu mam ten sam problem.

Jeżeli to czytasz i też masz maxa 2008 to sprawdź czy u Ciebie da się wyeksportować takie polygony do *.OBJ !!

 

Dzięki za pomoc :)

Napisano

Chętnie bym pomógł , gdybym wiedział co to są "złamane" polygony ;)

Napisano
  • Autor

To polygon którego trójkaty nie są w jednej plaszczyźnie ;)

Tak to nazwałem bo w zasadzie nia mam pojęcia jak to sie nazywa :)

Napisano

zmień exporter i jego ustawienia, ogólny problem z exportem do .obj to dobry exporter...

 

poszukaj innej wersji...

 

w mayce jest opcja Export select, czasami działa inaczej niż opcja export

Napisano

Niestety (albo stety) u mnie działa zrobiłem takiego poly, wyexportowałem do .obj i zaimportowałem w zpendzlu i wszystko działa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności