Jump to content

Featured Replies

Posted

Witam

Mam jakiś dziwny problem z którym sie nigdy nie spotkałem,

Kiedy eksportuję modelik z maxa 2008 x64 do pliku obj zmienia mi się mapowanie.

Wygląda to tak jakby każdy polygon był triangulowany i tylko jeden trójkąt sie eksportuje.

Może ktoś pomoże bo mi praca przez to stoi w miejscu.

Dla pierwszego który mi pomoże daje respekta ;)

Pozdrawiam

  • Replies 8
  • Views 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

A próbowałeś zmieniać ustawienia exportera?

Albo spróbuj osobno zapisać mapowenie z edytora uv, a potem wczytać w innym programie

  • Author

Teraz to mi się max zawiesza jak próbuję wyeksportować do obj.

Działa tylko jeśli zaznaczę triangles, inaczej sie wiesza :(

  • Author

Sytuacja jest chyba bardziej poważna, zdaje się że max 2008 nie radzi sobie z exportowaniem do *.obj "złamanych" polygonów bo w domu mam ten sam problem.

Jeżeli to czytasz i też masz maxa 2008 to sprawdź czy u Ciebie da się wyeksportować takie polygony do *.OBJ !!

 

Dzięki za pomoc :)

Chętnie bym pomógł , gdybym wiedział co to są "złamane" polygony ;)

  • Author

To polygon którego trójkaty nie są w jednej plaszczyźnie ;)

Tak to nazwałem bo w zasadzie nia mam pojęcia jak to sie nazywa :)

zmień exporter i jego ustawienia, ogólny problem z exportem do .obj to dobry exporter...

 

poszukaj innej wersji...

 

w mayce jest opcja Export select, czasami działa inaczej niż opcja export

Niestety (albo stety) u mnie działa zrobiłem takiego poly, wyexportowałem do .obj i zaimportowałem w zpendzlu i wszystko działa

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy