Posted November 9, 200717 yr Witam Mam jakiś dziwny problem z którym sie nigdy nie spotkałem, Kiedy eksportuję modelik z maxa 2008 x64 do pliku obj zmienia mi się mapowanie. Wygląda to tak jakby każdy polygon był triangulowany i tylko jeden trójkąt sie eksportuje. Może ktoś pomoże bo mi praca przez to stoi w miejscu. Dla pierwszego który mi pomoże daje respekta ;) Pozdrawiam
November 9, 200717 yr A próbowałeś zmieniać ustawienia exportera? Albo spróbuj osobno zapisać mapowenie z edytora uv, a potem wczytać w innym programie
November 9, 200717 yr Author Teraz to mi się max zawiesza jak próbuję wyeksportować do obj. Działa tylko jeśli zaznaczę triangles, inaczej sie wiesza :(
November 11, 200717 yr Author Sytuacja jest chyba bardziej poważna, zdaje się że max 2008 nie radzi sobie z exportowaniem do *.obj "złamanych" polygonów bo w domu mam ten sam problem. Jeżeli to czytasz i też masz maxa 2008 to sprawdź czy u Ciebie da się wyeksportować takie polygony do *.OBJ !! Dzięki za pomoc :)
November 12, 200717 yr Author To polygon którego trójkaty nie są w jednej plaszczyźnie ;) Tak to nazwałem bo w zasadzie nia mam pojęcia jak to sie nazywa :)
November 12, 200717 yr zmień exporter i jego ustawienia, ogólny problem z exportem do .obj to dobry exporter... poszukaj innej wersji... w mayce jest opcja Export select, czasami działa inaczej niż opcja export
November 12, 200717 yr Niestety (albo stety) u mnie działa zrobiłem takiego poly, wyexportowałem do .obj i zaimportowałem w zpendzlu i wszystko działa
Create an account or sign in to comment