Skocz do zawartości

SSS_help!


Sewer_z_ucha

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich użytkowników forum i zapytuję się o jedną rzecz...

mam problem z materiałem sss physical shader.

Jakkolwiek bym nie próbował manipulować ustawieniami, wychodzi mi zawsze coś dziwnego, czarnego.

Co robię nie tak? Czy ten materiał stosuje się jako kanał w innym materiale, czy jak?

Wedle tutoriala nalezy stosowac go jako shader do fotonow i materialu... i to nie bardzo rozumiem - gdzie? w samym materiale sss?

Załączam obrazek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Z tym do materialu nie bardzo kapuje ale jesli chodzi o fotony to poprostu musisz wyemitowac jakies fotony ze swiatla by ten material mogl dzialac jak powinien (w przypadku fast skin SSS nie potrzeba fotonow) i jesli dobrze pamietam to uzywa sie zarowno fotonow GI jak i tych caustycznych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze fotony ci uciekaja? Sprobuj zakmnac scene w spherze badz boxie bo na otwarciu tak jest ze fotony sie gubia i najlepsze sa do interiorow. BTW co chcesz osiagnac? Moze podobny efekt uzyskasz przy fast skinie ktory nie potrzebuje fotonow a wyglada swietnie i to nie tylko jako skora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

temporal ma rację, zamknij scenę... a w ogóle zapoznaj się z SSS'em spod f1 :). Tam masz diagram co do czego.

No i właśnie, zależy co chcesz osiągnąć. Jeżeli do zabawy ok, ale nie zapominaj, że to najdłuższy do liczenia materiał. Renderować przy dobrej rozdziałce i dobrych ustawieniach może się nawet kilkanaście godzin. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności