Marshall Napisano 11 Listopad 2007 Napisano 11 Listopad 2007 Cześć. Taka ot łazienka. Moja pierwsza praca po okresie tutoriali ;). Jestem raczej początkujący, ale i tak proszę o solidną i konstruktywną opinię :). Robione w max-ie + postpro' w PS-ie. Pozdrawiam. Szymon.
arturprx2 Napisano 12 Listopad 2007 Napisano 12 Listopad 2007 -hmm.. co to za dziwne odbicie w lustrze ?? nie kumam -pasowało by tez sufit wstawic, a przynajmniej nie pokazywac ze go nie ma ;P -plastikowe reczniki do poprawy -malutka textura drewna ewent źle nałozona -chrom do poprawy naprawde zastanawia mnie to odbicie, nie jestem w stanie sobie tego wyobrazic -materiał umywalek tez popraw i płytki jakos konkretniej ułoz ;) Edit: aaaaaaaa, chyba załapałem, lustro jest pod katem :D:D
Mortom Napisano 12 Listopad 2007 Napisano 12 Listopad 2007 lustro wywal i daj nowe proste :) bo albo masz na nim bump albo przypadkowo rząd punktów siatki przestawiłeś do przodu. Lustro to lustro powiano być raczej proste :) Postaraj sie aby odbijało coś ładnego... nie zostawiaj samego światła vraya na ścianie. Zrób okno kibelek wanienkę no coś co było by widać w odbiciu. Płytki na ścianie.... nigdy tak ich nie układaj! chodzi mi o to że sa kawałeczki na samym końcu (dole) W rogu tez raczej postaraj sie aby były tam całe... z regóły takie żeczy układa sie tam gdzie jest to nie widoczne... koło drzwi w rogu gdzie wchodzi sie do łazienki itp. ale nigdy na miejscu gdzie sie najczęściej patrzy. Chrom za mało chromowaty... dodaj parę świateł z parametrem include i z wyłączonym parametrem invisible i afect to difuse. Poukładaj je by dodać trochę blasku itp. Co do drewna to to samo co pisał arturprx2 za mała tex, za duży UV nadałes, zmniejsz go o połowę albo i wiecej Umywalki powinny mieć trochę większy odblask, są zbyt matowe. Do ręczników sie nie przyczepie... no może żeby dodać chropowatości displase. Pozdrawiam i czekam na dalszy ciąg pracy :)