Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć.

 

Taka ot łazienka.

Moja pierwsza praca po okresie tutoriali ;).

Jestem raczej początkujący, ale i tak proszę o solidną i konstruktywną opinię :).

Robione w max-ie + postpro' w PS-ie.

 

 

bathroomhirespostprohw2.jpg

 

 

Pozdrawiam.

Szymon.

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

-hmm.. co to za dziwne odbicie w lustrze ?? nie kumam

-pasowało by tez sufit wstawic, a przynajmniej nie pokazywac ze go nie ma ;P

-plastikowe reczniki do poprawy

-malutka textura drewna ewent źle nałozona

-chrom do poprawy

naprawde zastanawia mnie to odbicie, nie jestem w stanie sobie tego wyobrazic

-materiał umywalek tez popraw

i płytki jakos konkretniej ułoz ;)

 

Edit:

aaaaaaaa, chyba załapałem, lustro jest pod katem :D:D

Napisano

lustro wywal i daj nowe proste :) bo albo masz na nim bump albo przypadkowo rząd punktów siatki przestawiłeś do przodu. Lustro to lustro powiano być raczej proste :)

Postaraj sie aby odbijało coś ładnego... nie zostawiaj samego światła vraya na ścianie. Zrób okno kibelek wanienkę no coś co było by widać w odbiciu.

 

Płytki na ścianie.... nigdy tak ich nie układaj! chodzi mi o to że sa kawałeczki na samym końcu (dole) W rogu tez raczej postaraj sie aby były tam całe... z regóły takie żeczy układa sie tam gdzie jest to nie widoczne... koło drzwi w rogu gdzie wchodzi sie do łazienki itp. ale nigdy na miejscu gdzie sie najczęściej patrzy.

 

Chrom za mało chromowaty... dodaj parę świateł z parametrem include i z wyłączonym parametrem invisible i afect to difuse. Poukładaj je by dodać trochę blasku itp.

 

Co do drewna to to samo co pisał arturprx2 za mała tex, za duży UV nadałes, zmniejsz go o połowę albo i wiecej

 

Umywalki powinny mieć trochę większy odblask, są zbyt matowe.

 

Do ręczników sie nie przyczepie... no może żeby dodać chropowatości displase.

 

Pozdrawiam i czekam na dalszy ciąg pracy :)

Napisano

Heh dziwie sie ze po ciekawszych pracach ludzie jezdza a tu tak delikatnie :P Nie nie chodzi mi by wyzyc sie na kims ale naprowadzic go na dobra strone a tu nikt nie wspomnial ze modele sa do bani. Po co materialy tworzyc oswietlac scene gdy modele leza? Widac ze pojechal jak najprosciej sie da ale to nie wyglada za dobrze te krany sa tragiczne nie widzialem jeszcze takich i chyba nikt takich nie produkuje :P Te umywalki tez jakos dziwnie wygladaja tak jakbys siate skaszanlil albo to sa jakies dziwne odbica albo edge lataja sobie jak chca. Najlepiej popatrz sobie w jakis katalogach albo po sieci poszukaj roznych lazienek i popatrz jak dane elementy wygladaja bo jesli ta poleczka moglaby tak wygladac to i tak reszta juz jest mniej wiarygodna. To tak samo jest przy tworzeniu postaci nawet jesli wymyslasz swoje ufola to i tak trzeba go zrobic zgodnie z jakimis zasadami anatomii i by to miala race i nogi ( w sensie ze to cos jest tak skonstrulowane ze miala by prawo np chodzic a nie odrazu sie przewrocic przez dziwaczne ustawienie stawow itp.) Najpierw modele pozniej zabawa w rendering przynajmniej ja to tak widze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności