Mateusz Sobocki Napisano 14 Listopad 2007 Napisano 14 Listopad 2007 Czy ktoś mógłby mi napisać co należy zrobić aby np: dlon w 3d miała stawy ???
Tomala Napisano 14 Listopad 2007 Napisano 14 Listopad 2007 A po co jej stawy ważne żeby się zginała na przegubach a od tego są kości. Może sprecyzuj o co chodzi, jaki efekt chcesz uzyskać.
Mateusz Sobocki Napisano 16 Listopad 2007 Autor Napisano 16 Listopad 2007 Chciałbym zrobić coś w stylu dłoni człowieka lub robota. Próbowałem juz ale nie chciało się renderować .
Shogun 3D Napisano 16 Listopad 2007 Napisano 16 Listopad 2007 To, co napisałeś zabrzmiało tak: "Chciałem zrobić człowieka lub Transformersa..." Zdecyduj się, co chcesz zrobić. Aby model się ładnie zginał w przegubie, musi mieć nieco gęstszą siatkę w tym miejscu. Poza tym - tak jak wspomniał Tomala: od tego sa kości i rig. Póki co na razie mam wrażenie, ze nie umiesz jeszcze modelować, a animacja to wyższa szkoła jazdy, a dłonie należą do najtrudniejszych do zriggowania elementów. A co do renderowania, to nie wiem, czemu i co ustawiłeś nie tak
Mateusz Sobocki Napisano 16 Listopad 2007 Autor Napisano 16 Listopad 2007 Narazie udalo mi sie polaczyc kazdy box oddzielnie z jedna koscia przy pomocy attach i niby dziala i renderuje sie. Ale jak to sie powinno robic to niewiem? A co do mojego modelowania to jestem poczatkujacy i niebawilem sie jeszcze w stworce i moze lepiej
Ania Napisano 16 Listopad 2007 Napisano 16 Listopad 2007 można tak jak zrobiłeś, jeśli to jakiś robot, ludzkie palce łączy się do kości modyfikatorem skin, ale wtedy to nie powinno być wymodelowane z osobnych boxów, ale z jednego kawałka. radzę przejżeć w maxie menu Help => Tutorials oraz Help => User Reference. Tam jest wszystko ładnie wytłumaczone.
Tomala Napisano 16 Listopad 2007 Napisano 16 Listopad 2007 Jak to ma być rzeczywiście robot to nie musisz robić kości. Ruchome części robota mogą same w sobie działać na zasadzie kości wystarczy ustawić im pivoty w odpowiednich miejscach i zlinkować ze sobą w odpowiedniej kolejności. Potem dodać IK ustawić limity i będziesz mógł animować swój model.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się