Skocz do zawartości

Jak zrobić stawy w 3D maxie 5


Mateusz Sobocki

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

To, co napisałeś zabrzmiało tak: "Chciałem zrobić człowieka lub Transformersa..."

Zdecyduj się, co chcesz zrobić.

 

Aby model się ładnie zginał w przegubie, musi mieć nieco gęstszą siatkę w tym miejscu. Poza tym - tak jak wspomniał Tomala: od tego sa kości i rig. Póki co na razie mam wrażenie, ze nie umiesz jeszcze modelować, a animacja to wyższa szkoła jazdy, a dłonie należą do najtrudniejszych do zriggowania elementów.

A co do renderowania, to nie wiem, czemu i co ustawiłeś nie tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

można tak jak zrobiłeś, jeśli to jakiś robot, ludzkie palce łączy się do kości modyfikatorem skin, ale wtedy to nie powinno być wymodelowane z osobnych boxów, ale z jednego kawałka.

radzę przejżeć w maxie menu Help => Tutorials oraz Help => User Reference. Tam jest wszystko ładnie wytłumaczone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to ma być rzeczywiście robot to nie musisz robić kości. Ruchome części robota mogą same w sobie działać na zasadzie kości wystarczy ustawić im pivoty w odpowiednich miejscach i zlinkować ze sobą w odpowiedniej kolejności. Potem dodać IK ustawić limity i będziesz mógł animować swój model.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności