Napisano 14 Listopad 200717 l Czy ktoś mógłby mi napisać co należy zrobić aby np: dlon w 3d miała stawy ???
Napisano 14 Listopad 200717 l A po co jej stawy ważne żeby się zginała na przegubach a od tego są kości. Może sprecyzuj o co chodzi, jaki efekt chcesz uzyskać.
Napisano 16 Listopad 200717 l Autor Chciałbym zrobić coś w stylu dłoni człowieka lub robota. Próbowałem juz ale nie chciało się renderować .
Napisano 16 Listopad 200717 l To, co napisałeś zabrzmiało tak: "Chciałem zrobić człowieka lub Transformersa..." Zdecyduj się, co chcesz zrobić. Aby model się ładnie zginał w przegubie, musi mieć nieco gęstszą siatkę w tym miejscu. Poza tym - tak jak wspomniał Tomala: od tego sa kości i rig. Póki co na razie mam wrażenie, ze nie umiesz jeszcze modelować, a animacja to wyższa szkoła jazdy, a dłonie należą do najtrudniejszych do zriggowania elementów. A co do renderowania, to nie wiem, czemu i co ustawiłeś nie tak
Napisano 16 Listopad 200717 l Autor Narazie udalo mi sie polaczyc kazdy box oddzielnie z jedna koscia przy pomocy attach i niby dziala i renderuje sie. Ale jak to sie powinno robic to niewiem? A co do mojego modelowania to jestem poczatkujacy i niebawilem sie jeszcze w stworce i moze lepiej
Napisano 16 Listopad 200717 l można tak jak zrobiłeś, jeśli to jakiś robot, ludzkie palce łączy się do kości modyfikatorem skin, ale wtedy to nie powinno być wymodelowane z osobnych boxów, ale z jednego kawałka. radzę przejżeć w maxie menu Help => Tutorials oraz Help => User Reference. Tam jest wszystko ładnie wytłumaczone.
Napisano 16 Listopad 200717 l Jak to ma być rzeczywiście robot to nie musisz robić kości. Ruchome części robota mogą same w sobie działać na zasadzie kości wystarczy ustawić im pivoty w odpowiednich miejscach i zlinkować ze sobą w odpowiedniej kolejności. Potem dodać IK ustawić limity i będziesz mógł animować swój model.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto