Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

A po co jej stawy ważne żeby się zginała na przegubach a od tego są kości. Może sprecyzuj o co chodzi, jaki efekt chcesz uzyskać.

Napisano

To, co napisałeś zabrzmiało tak: "Chciałem zrobić człowieka lub Transformersa..."

Zdecyduj się, co chcesz zrobić.

 

Aby model się ładnie zginał w przegubie, musi mieć nieco gęstszą siatkę w tym miejscu. Poza tym - tak jak wspomniał Tomala: od tego sa kości i rig. Póki co na razie mam wrażenie, ze nie umiesz jeszcze modelować, a animacja to wyższa szkoła jazdy, a dłonie należą do najtrudniejszych do zriggowania elementów.

A co do renderowania, to nie wiem, czemu i co ustawiłeś nie tak

Napisano
  • Autor

Narazie udalo mi sie polaczyc kazdy box oddzielnie z jedna koscia przy pomocy attach i niby dziala i renderuje sie. Ale jak to sie powinno robic to niewiem? A co do mojego modelowania to jestem poczatkujacy i niebawilem sie jeszcze w stworce i moze lepiej

Napisano

można tak jak zrobiłeś, jeśli to jakiś robot, ludzkie palce łączy się do kości modyfikatorem skin, ale wtedy to nie powinno być wymodelowane z osobnych boxów, ale z jednego kawałka.

radzę przejżeć w maxie menu Help => Tutorials oraz Help => User Reference. Tam jest wszystko ładnie wytłumaczone.

Napisano

Jak to ma być rzeczywiście robot to nie musisz robić kości. Ruchome części robota mogą same w sobie działać na zasadzie kości wystarczy ustawić im pivoty w odpowiednich miejscach i zlinkować ze sobą w odpowiedniej kolejności. Potem dodać IK ustawić limity i będziesz mógł animować swój model.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności