Sewer_z_ucha Napisano 14 Listopad 2007 Napisano 14 Listopad 2007 Witam. Obiekt jest bardzo prosty (taki projekt). Zniszczyłem model i trzeba było odtworzyć coś. Proszę o komentarze, krytykę, sugestie...
arev Napisano 15 Listopad 2007 Napisano 15 Listopad 2007 Prosty, ale ładny model. Nad renderami mogłeś troszkę dłużej posiedzieć. Płomień swiecy ładnie wyszedł (render czy post?), ale parafina już tragicznie ;) Jej styk ze ściankami podgrzewacza wygląda bardzo nienaturalnie (szczególnie podczas palenia). Ogólnie plusik. Pozdrawiam.
Kaligraj Napisano 15 Listopad 2007 Napisano 15 Listopad 2007 kiedyś ostro walczyłem z ogniem ... w maxie .... znaczy nad animacją fają ... zeby rączki i płomyki miała :) .... twoj jest naprawde ładny ... opatentuj kształt bo ci go ktoś gwizdnie :) fajny ... a moze by to rozwinąć do jakiegoś kominka zapachowego ??? czy czgoś takiego ?
Sewer_z_ucha Napisano 15 Listopad 2007 Autor Napisano 15 Listopad 2007 Ogień jest oczywiście dodany w pejntbraszu :). Modelować go w 3d byłoby raczej... hmm... niemądre. Co do wosku to rzeczywiście wiele mu brakuje, pierwsza moja walka z sss, jeden dzień straciłem na próby zrobienia tego materiałem physical sss, efekt był tylko gorszy.
gientekwl Napisano 15 Listopad 2007 Napisano 15 Listopad 2007 bo do wosku idealnie się nadaje SSS Fast material lub nawet SSS Fast Skin Material :) jest o wiele szybszy i pod tym kątem wydajniejszy
kamil.ochel Napisano 15 Listopad 2007 Napisano 15 Listopad 2007 popraw ten metal.. bo jest tragiczny ;) a tak to ten ceramiczny shader bardzo miły a wosk kiepsko wygląda tylko w studiu. Ta "nocna" wersja dużo lepsza
Sewer_z_ucha Napisano 15 Listopad 2007 Autor Napisano 15 Listopad 2007 Co konkretnie z metalem nie tak? Trochę go rysowałem w pejntbraszu, bo w ogóle wyszło jakieś odbicie niewiadomego pochodzenia na środku. Aha, a do wosku użyłem właśnie sss fast. Pewnie też kwesta wprawy, bo nie mam za bardzo pojęcia jak ten materiał ustawić. Poza tym oświetlenie na wersji dziennej to ok 40000 cd, na nocnej 5-10 cd. Materiał ten sam na obu, może dlatego...
gientekwl Napisano 15 Listopad 2007 Napisano 15 Listopad 2007 najlepiej dać mrOmini, zmienić w ustawieniach SSS'a Scale Conversion Factor na 0,1 defautowo =1 [zakładka Advenced Options]. Pobawić się jeszcze zakładką Area Light Parametrs światła :).
Drakon Napisano 16 Listopad 2007 Napisano 16 Listopad 2007 Faktycznie prosty model ... ale ogien jest ok:D
Rekomendowane odpowiedzi