Mirkowaty Napisano 18 Listopad 2007 Napisano 18 Listopad 2007 Ku pokrzepieniu dusz nielicznej już grupy zajmującej sie finalem i na przekór tym co mówią ze nie ma już takich hehe, postanowiłem wrzucić w ten wątek jedną z ostatnich moich wizek. Jak widać poniżej nie jest to niestety efekt zabawy tylko pracy no ale jak sie to lubi :) Jest jeszcze trochę niedoróbek ale myślę ze i tak jest spoko. Pozdrawiam Mirek
siwy Napisano 18 Listopad 2007 Napisano 18 Listopad 2007 Szkło finalowe fajne jest. Ja ostatnio porzuciłem ostatnie jeszce prace na finalu na rzecz tylko i wyłącznie vraya.
Mirkowaty Napisano 18 Listopad 2007 Autor Napisano 18 Listopad 2007 to nie było ani trochę pokrzepiające haha
siwy Napisano 18 Listopad 2007 Napisano 18 Listopad 2007 Nie bawiłem się najnowszym finalem, ale jeśli chodzi o stosunek jakości do czasu renderingu to wolę vraya. Final też jest dobry, kiedyś pewnie był lepszy od vraya i chyba był pierwszy. Niestety dla finala, spece z chaos group nie próżnują i final poszedł w cień.
Mirkowaty Napisano 19 Listopad 2007 Autor Napisano 19 Listopad 2007 a co z wiarą w niemiecka precyzje no i blitzkrieg :D!!
Mirkowaty Napisano 19 Listopad 2007 Autor Napisano 19 Listopad 2007 kopiuje post na galerie 3D finished pomyślałem ze może uda sie w ten sposób przeciągnąć na stronę finala jakiegoś vray-owca :p
pionix Napisano 19 Listopad 2007 Napisano 19 Listopad 2007 Wizka bardzo realistyczna. Szyby faktycznie super wyszły Ja zarzuciłem Finala bo bardzo wolny był zwłaszcza w wizkach wnętrz. Nie wiem jak ten nowy, podobno mocno przyspieszył.
Mirkowaty Napisano 19 Listopad 2007 Autor Napisano 19 Listopad 2007 nowy czyli R2 jest rewelacyjny pod wzgledem szybkości, uwaga ocena subiektywna do starszej wersji stage-1 !! nie porównuje do vraya, do stage-0 juz nie ma sensu porównywać bo malo kto już pamięta pewnie ze cos takiego było :). Co do wnętrz sie nie wypowiadam jestem amatorem w tej tematyce bo prawie ich nie robie, na razie stwierdziłem ze niezły dopal jest przy włączonym ograniczeniu dla swiateł i cieniach liczonych na podstawie rozkładu GI (Store in Ambiet Tree) mimo wszystko wnętrze do tej sali liczyło sie na C2D 6600 jakieś 9h (przy 50min liczenia zewnetrza) w rozdzielczości 2300x1700 potem postaram sie zamieścić ten render bo narazie nie nadaje sie do oglądania albo inaczej zbyt odstaje jakoscia od tego co pokazalem teraz.
buczer Napisano 19 Listopad 2007 Napisano 19 Listopad 2007 50min liczenia to trochę długo, w vrayu poszłoby 15-20 min góra.
KLICEK Napisano 19 Listopad 2007 Napisano 19 Listopad 2007 peter musisz mnie nauczyc tak ustawic vireja zeby lecialo w 15-20 min, co prawda nie robie wnetrz, ale tam przy prostych obiektach jest ciezko, cos zle ustawiam pewnie hehe
buczer Napisano 19 Listopad 2007 Napisano 19 Listopad 2007 15-20 min dotyczyło zewnętrza podobnego do tego co pokazał Mirkowaty czyli coś prostego bez displacement. Ostatnio robiliśmy wizke osiedla, w 4k szła coś koło 25 min na amd X2 4200. wszystko ustawione standardowo.
Mirkowaty Napisano 20 Listopad 2007 Autor Napisano 20 Listopad 2007 rozmowa robi sie zdeka jałowa i nie na temat nie widzę sensu ciągnięcia tematu co jest szybsze jeśli już mamy rozmawiać o szybkości to może ktoś ma jakiś trik na przyspieszenie renderowania wnętrz sposób wymieniony przezemnie juz wyżej działa bardzo dobrze przynajmniej jeśli chodzi o czas renderingu ale kosztem refleksów generowanych za sprawa składowej specular efekt ponizej (czas renderingu to tylko dla finala 2:40 min) a teraz tylko kawalek sceny ale liczony bez opcji Store in AmbientTree oraz ograniczenia Far Attenuation czas renderingu tego kawaleczka to aż 3 min!! czyli wiecej niz cała poprzednia scena :) niestety efekt jest dużo lepszy dla tych ustawien :/ poniżej zrzut ekranu dla opcji świateł i sceny oczywiście wymienione opcje dotyczą świateł samego finala uzytych do doswietlenia w oknach czyli RectLight
siwy Napisano 20 Listopad 2007 Napisano 20 Listopad 2007 pierwszy render z czajnikami nie wygląda efektownie. jakby GI wyło wyłączone
KLICEK Napisano 21 Listopad 2007 Napisano 21 Listopad 2007 Mirkowaty, polecam tez uzywac "area light/shadows as points" podobno daje duzego boosta przy "kwadratowych" swiatelkach finala ;)
Mirkowaty Napisano 21 Listopad 2007 Autor Napisano 21 Listopad 2007 gdzie dokładnie znajduje sie ta opcja? bo nie mogę jej znaleźć ...
Mirkowaty Napisano 21 Listopad 2007 Autor Napisano 21 Listopad 2007 no i to by było na tyle w temacie Render Scene - Common - Options - Area Light/Shadows as Points czas renderingu krotki bo tylko 2 minuty z hakiem ale efekt :/ jak będę miał chwile czasu postaram sie poeksperymentować z opcjami Light i SkyPortal ale patrząc na posty ludzi z forum Cebasa tracę nadzieję na jakieś rozwiązanie 4core procesor - 1,5h renderingu i gosc przewiduje ze animacja z tego projektu zajmie mu jakiś miesiąc haha, inny post 8core procesor - 24h :). Nie mniej dzięki za chęci dla Klicka :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się