Skocz do zawartości

Wizka w finalu


Mirkowaty

Rekomendowane odpowiedzi

Ku pokrzepieniu dusz nielicznej już grupy zajmującej sie finalem i na przekór tym co mówią ze nie ma już takich hehe, postanowiłem wrzucić w ten wątek jedną z ostatnich moich wizek. Jak widać poniżej nie jest to niestety efekt zabawy tylko pracy no ale jak sie to lubi :)

Jest jeszcze trochę niedoróbek ale myślę ze i tak jest spoko.

Pozdrawiam Mirek

 

 

wizualizacjahalavz9.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 17
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nie bawiłem się najnowszym finalem, ale jeśli chodzi o stosunek jakości do czasu renderingu to wolę vraya. Final też jest dobry, kiedyś pewnie był lepszy od vraya i chyba był pierwszy. Niestety dla finala, spece z chaos group nie próżnują i final poszedł w cień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nowy czyli R2 jest rewelacyjny pod wzgledem szybkości, uwaga ocena subiektywna do starszej wersji stage-1 !! nie porównuje do vraya, do stage-0 juz nie ma sensu porównywać bo malo kto już pamięta pewnie ze cos takiego było :). Co do wnętrz sie nie wypowiadam jestem amatorem w tej tematyce bo prawie ich nie robie, na razie stwierdziłem ze niezły dopal jest przy włączonym ograniczeniu dla swiateł i cieniach liczonych na podstawie rozkładu GI (Store in Ambiet Tree) mimo wszystko wnętrze do tej sali liczyło sie na C2D 6600 jakieś 9h (przy 50min liczenia zewnetrza) w rozdzielczości 2300x1700 potem postaram sie zamieścić ten render bo narazie nie nadaje sie do oglądania albo inaczej zbyt odstaje jakoscia od tego co pokazalem teraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozmowa robi sie zdeka jałowa i nie na temat nie widzę sensu ciągnięcia tematu co jest szybsze jeśli już mamy rozmawiać o szybkości to może ktoś ma jakiś trik na przyspieszenie renderowania wnętrz sposób wymieniony przezemnie juz wyżej działa bardzo dobrze przynajmniej jeśli chodzi o czas renderingu ale kosztem refleksów generowanych za sprawa składowej specular efekt ponizej (czas renderingu to tylko dla finala 2:40 min)

interiortest240gz2.th.jpg

a teraz tylko kawalek sceny ale liczony bez opcji Store in AmbientTree oraz ograniczenia Far Attenuation czas renderingu tego kawaleczka to aż 3 min!! czyli wiecej niz cała poprzednia scena :)

piece303dm2.th.jpg

niestety efekt jest dużo lepszy dla tych ustawien :/ poniżej zrzut ekranu dla opcji świateł i sceny

oczywiście wymienione opcje dotyczą świateł samego finala uzytych do doswietlenia w oknach czyli RectLight

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

shadowaspointaf3.jpg

no i to by było na tyle w temacie Render Scene - Common - Options - Area Light/Shadows as Points czas renderingu krotki bo tylko 2 minuty z hakiem ale efekt :/ jak będę miał chwile czasu postaram sie poeksperymentować z opcjami Light i SkyPortal ale patrząc na posty ludzi z forum Cebasa tracę nadzieję na jakieś rozwiązanie 4core procesor - 1,5h renderingu i gosc przewiduje ze animacja z tego projektu zajmie mu jakiś miesiąc haha, inny post 8core procesor - 24h :). Nie mniej dzięki za chęci dla Klicka :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności