Napisano 21 Listopad 200717 l Sewris Digitaltutors opublikował kilka darmowych wideotutoriali pokazujących: - nawigację - importowanie obiektów - obsługę network view - animację kamery - renderowanie w programie SideFX Houdini 9. [link]
Napisano 21 Listopad 200717 l Dołączę się do wątku przypominając o nowej inicjatywie producenta Houdiniego: Za jedyne 99$ możecie teraz kupić niekomercyjną licencję programu wartego 8K$, na której bez żadnych dodatkowych restrykcji możecie renderować w rozdzielczości HD, robić swoje filmy i inne prywatne projekty. Więcej info tutaj: http://www.sidefx.com/index.php?option=com_content&task=view&id=1002&Itemid=66
Napisano 21 Listopad 200717 l SYmek: fajna inicjatywa z ich strony. Zresztą to program z najlepszymi rozwiązaniami dla "niefirm". Same tuty słabe. Przynajmniej jak patrzę po tematach. Z 3d buzz jest to samo i więcej, ale za darmo. Jedynie rendering może być ciekawy. Fajnie, że sie wzięli za ten program.
Napisano 21 Listopad 200717 l Fajnie, że sie wzięli za ten program. Coraz więcej o tym Houdinim słychać. Powoli się przebija zza grubych murów poważnych studiów VFX do naszego świata ;)
Napisano 21 Listopad 200717 l To w dużej mierze dzięki polityce firmy - nowemu interfejsowi reklamowaniu nowej wersji H jako programu prostego w obsłudze, co oczywiście jest bzdurą ;P.
Napisano 21 Listopad 200717 l To w dużej mierze dzięki polityce firmy - nowemu interfejsowi reklamowaniu nowej wersji H jako programu prostego w obsłudze, co oczywiście jest bzdurą ;P. Trudno mi ocenić, za długo w tym siedzę, ale pamiętam, że po tutkach z 3dbuzz - logika programu jest doskonale znana. Pozostaje "tylko" wiedzieć, co się chce zrobić.... ;)
Napisano 22 Listopad 200717 l Ave! hej mathix nie mogę się z Tobą zgodzić, bo produkt SESI nie jest aż tak skomplikowany jakby się wydawało ;). Rozwiązane interface\'u w H9 mi osobiście jak na razie nie pasuje, może kiedyś - wolę poprzedni znany z H8.1. Slava!
Napisano 23 Listopad 200717 l Oczywiście, że nie jest nie wiadomo jak skomplikowany. Ale prosty w obsłudze też nie. Ma pewną logikę i się jej trzyma, jednak to nie program dla każdego i nie do wszystkiego. Chodzi mi o to, że obsługa wcale znacznie się nie uprościła, chociaż wygoda użytkowania uległa raczej zwiększeniu (dla nowych userów oczywiście).
Napisano 24 Listopad 200717 l Tutoriali przybywa w zastraszającym tempie. Jest już ich 7. Ostatni o wykorzystaniu funkcji Trace SOP (czyli konwersji bitmapy do geometrii). Często używane i bardzo przydatne narzędzie. Mam też wrażenie, że te filmy są lepiej "zagrane" od tych,ze strony SESI. Miło się ich słucha nawet komuś, kto zna temat!
Napisano 24 Listopad 200717 l Oczywiście, że nie jest nie wiadomo jak skomplikowany. Ale prosty w obsłudze też nie. Sama "filozofia" pracy wydaje się być prosta, ale mnogość różnych narzędzi i metod dojścia do rozwiązania tak wielka, że można się pogubić. I trzeba, moim zdaniem, znać 3D od bardziej technicznej strony, a nie od strony ładnych ikonek i guziczków jak w innych softach*. ;)
Napisano 24 Listopad 200717 l Tutoriali przybywa w zastraszającym tempie. Mam też wrażenie, że są lepiej "zagrane" od tych, ze strony SESI. Nawet komuś znającemu temat miło jest je obejrzeć. Dziś na tapecie Trace SOP - czyli konwersja bitmapy do geometrii (na potrzeby animacji logotypów i tym podobnych). Bardzo przydatne narzędzie. Polecam. pozdr., skk.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto