Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Sewris Digitaltutors opublikował kilka darmowych wideotutoriali pokazujących:

- nawigację

- importowanie obiektów

- obsługę network view

- animację kamery

- renderowanie

w programie SideFX Houdini 9.

 

[link]

 

 

1020-bannerd.jpg

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dołączę się do wątku przypominając o nowej inicjatywie producenta Houdiniego:

 

Za jedyne 99$ możecie teraz kupić niekomercyjną licencję programu wartego 8K$, na której bez żadnych dodatkowych restrykcji możecie renderować w rozdzielczości HD, robić swoje filmy i inne prywatne projekty.

 

Więcej info tutaj:

http://www.sidefx.com/index.php?option=com_content&task=view&id=1002&Itemid=66

Napisano
  happy-angel napisał:
a nie 16k$?

17k$ ;)

Ale to bylo kiedys, teraz "tylko" 8k$ ;)

Napisano

SYmek: fajna inicjatywa z ich strony. Zresztą to program z najlepszymi rozwiązaniami dla "niefirm".

 

Same tuty słabe. Przynajmniej jak patrzę po tematach. Z 3d buzz jest to samo i więcej, ale za darmo. Jedynie rendering może być ciekawy. Fajnie, że sie wzięli za ten program.

Napisano
  mathix napisał:

Fajnie, że sie wzięli za ten program.

 

Coraz więcej o tym Houdinim słychać.

Powoli się przebija zza grubych murów poważnych studiów VFX do naszego świata ;)

Napisano

To w dużej mierze dzięki polityce firmy - nowemu interfejsowi reklamowaniu nowej wersji H jako programu prostego w obsłudze, co oczywiście jest bzdurą ;P.

Napisano
  mathix napisał:
To w dużej mierze dzięki polityce firmy - nowemu interfejsowi reklamowaniu nowej wersji H jako programu prostego w obsłudze, co oczywiście jest bzdurą ;P.

 

Trudno mi ocenić, za długo w tym siedzę, ale pamiętam, że po tutkach z 3dbuzz - logika programu jest doskonale znana. Pozostaje "tylko" wiedzieć, co się chce zrobić.... ;)

Napisano

Ave!

 

hej mathix nie mogę się z Tobą zgodzić, bo produkt SESI nie jest aż tak skomplikowany jakby się wydawało ;). Rozwiązane interface\'u w H9 mi osobiście jak na razie nie pasuje, może kiedyś - wolę poprzedni znany z H8.1.

 

 

Slava!

Napisano

Oczywiście, że nie jest nie wiadomo jak skomplikowany. Ale prosty w obsłudze też nie. Ma pewną logikę i się jej trzyma, jednak to nie program dla każdego i nie do wszystkiego. Chodzi mi o to, że obsługa wcale znacznie się nie uprościła, chociaż wygoda użytkowania uległa raczej zwiększeniu (dla nowych userów oczywiście).

Napisano

Tutoriali przybywa w zastraszającym tempie. Jest już ich 7. Ostatni o wykorzystaniu funkcji Trace SOP (czyli konwersji bitmapy do geometrii). Często używane i bardzo przydatne narzędzie.

 

Mam też wrażenie, że te filmy są lepiej "zagrane" od tych,ze strony SESI. Miło się ich słucha nawet komuś, kto zna temat!

Napisano
  mathix napisał:

Oczywiście, że nie jest nie wiadomo jak skomplikowany. Ale prosty w obsłudze też nie.

 

Sama "filozofia" pracy wydaje się być prosta, ale mnogość różnych narzędzi i metod dojścia do rozwiązania tak wielka, że można się pogubić.

I trzeba, moim zdaniem, znać 3D od bardziej technicznej strony, a nie od strony ładnych ikonek i guziczków jak w innych softach*. ;)

Napisano

Tutoriali przybywa w zastraszającym tempie. Mam też wrażenie, że są lepiej "zagrane" od tych, ze strony SESI. Nawet komuś znającemu temat miło jest je obejrzeć.

 

Dziś na tapecie Trace SOP - czyli konwersja bitmapy do geometrii (na potrzeby animacji logotypów i tym podobnych). Bardzo przydatne narzędzie. Polecam.

 

 

pozdr.,

skk.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności