marcin1 Napisano 21 Listopad 2007 Napisano 21 Listopad 2007 co zrobic zeby rendery byly naturalne? jak teksturowac?
zgred Napisano 21 Listopad 2007 Napisano 21 Listopad 2007 nie wiem czy ci ktos jasno i szcezgolowo odpowie na to pytanie. Ogolnie to odpowiednie oswietlenie i materialy, ustawienia rendera, i jakas tam postprodukcja w programie 2d.
SoAd Napisano 21 Listopad 2007 Napisano 21 Listopad 2007 Dobrze teksturować. I 'naturalnie'. Człowieku zastanów się czasami co piszesz.
marcin1 Napisano 21 Listopad 2007 Autor Napisano 21 Listopad 2007 czasami tekstury wygladaja nienaturalnie...soad
SoAd Napisano 21 Listopad 2007 Napisano 21 Listopad 2007 No to poczytaj sobie tutki. Trzeba się trochę pomęczyć i popróbować, nikt ci gotowego przepisu na 'naturaną' teksturę nie da.
marcin1 Napisano 21 Listopad 2007 Autor Napisano 21 Listopad 2007 no ok dzieki za rade. a znasz jakis tutek o modelowaniu domu w maxie?
zgred Napisano 21 Listopad 2007 Napisano 21 Listopad 2007 http://3dtotal.com/ Dzial tutoriale, gdzies tam jest domek
Temporal Napisano 22 Listopad 2007 Napisano 22 Listopad 2007 zeby redner wygladal naturalnie (moze realnie?) musisz zbudowac szczegolowe modele i wiedziec co to proporcje, stworzyc shadery ktore beda zachowywac sie podobnie to materialu z reala czyli np metal ma odbiajac w sobie inne otaczajace powierzchnie a takze jesli trzeba ma blurowac te odbicia, musisz zasymulowac rozproszenie swiatla w scenie czyli poczytac troche o GI (GLOBAL ILUMINATION).
marcin1 Napisano 22 Listopad 2007 Autor Napisano 22 Listopad 2007 A ma ktoś jeszcze tutoriale dotyczace budowania domu? bardzo prosze...
mirach Napisano 22 Listopad 2007 Napisano 22 Listopad 2007 Dobry człecze, uzyj googli, bardzo prosze... :)
Rekomendowane odpowiedzi