Jump to content

Featured Replies

Posted

co zrobic zeby rendery byly naturalne? jak teksturowac?

  • Replies 11
  • Views 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

nie wiem czy ci ktos jasno i szcezgolowo odpowie na to pytanie. Ogolnie to odpowiednie oswietlenie i materialy, ustawienia rendera, i jakas tam postprodukcja w programie 2d.

Dobrze teksturować. I 'naturalnie'.

 

Człowieku zastanów się czasami co piszesz.

No to poczytaj sobie tutki. Trzeba się trochę pomęczyć i popróbować, nikt ci gotowego przepisu na 'naturaną' teksturę nie da.

  • Author

no ok dzieki za rade. a znasz jakis tutek o modelowaniu domu w maxie?

zeby redner wygladal naturalnie (moze realnie?) musisz zbudowac szczegolowe modele i wiedziec co to proporcje, stworzyc shadery ktore beda zachowywac sie podobnie to materialu z reala czyli np metal ma odbiajac w sobie inne otaczajace powierzchnie a takze jesli trzeba ma blurowac te odbicia, musisz zasymulowac rozproszenie swiatla w scenie czyli poczytac troche o GI (GLOBAL ILUMINATION).

  • Author

A ma ktoś jeszcze tutoriale dotyczace budowania domu? bardzo prosze...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy