marcin1 Napisano 21 Listopad 2007 Share Napisano 21 Listopad 2007 co zrobic zeby rendery byly naturalne? jak teksturowac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zgred Napisano 21 Listopad 2007 Share Napisano 21 Listopad 2007 nie wiem czy ci ktos jasno i szcezgolowo odpowie na to pytanie. Ogolnie to odpowiednie oswietlenie i materialy, ustawienia rendera, i jakas tam postprodukcja w programie 2d. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SoAd Napisano 21 Listopad 2007 Share Napisano 21 Listopad 2007 Dobrze teksturować. I 'naturalnie'. Człowieku zastanów się czasami co piszesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin1 Napisano 21 Listopad 2007 Autor Share Napisano 21 Listopad 2007 czasami tekstury wygladaja nienaturalnie...soad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SoAd Napisano 21 Listopad 2007 Share Napisano 21 Listopad 2007 No to poczytaj sobie tutki. Trzeba się trochę pomęczyć i popróbować, nikt ci gotowego przepisu na 'naturaną' teksturę nie da. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin1 Napisano 21 Listopad 2007 Autor Share Napisano 21 Listopad 2007 no ok dzieki za rade. a znasz jakis tutek o modelowaniu domu w maxie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zgred Napisano 21 Listopad 2007 Share Napisano 21 Listopad 2007 http://3dtotal.com/ Dzial tutoriale, gdzies tam jest domek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin1 Napisano 21 Listopad 2007 Autor Share Napisano 21 Listopad 2007 dzieki zgredzie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 22 Listopad 2007 Share Napisano 22 Listopad 2007 zeby redner wygladal naturalnie (moze realnie?) musisz zbudowac szczegolowe modele i wiedziec co to proporcje, stworzyc shadery ktore beda zachowywac sie podobnie to materialu z reala czyli np metal ma odbiajac w sobie inne otaczajace powierzchnie a takze jesli trzeba ma blurowac te odbicia, musisz zasymulowac rozproszenie swiatla w scenie czyli poczytac troche o GI (GLOBAL ILUMINATION). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin1 Napisano 22 Listopad 2007 Autor Share Napisano 22 Listopad 2007 A ma ktoś jeszcze tutoriale dotyczace budowania domu? bardzo prosze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin1 Napisano 22 Listopad 2007 Autor Share Napisano 22 Listopad 2007 hmm szkoda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 22 Listopad 2007 Share Napisano 22 Listopad 2007 Dobry człecze, uzyj googli, bardzo prosze... :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi