Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie wiem czy ci ktos jasno i szcezgolowo odpowie na to pytanie. Ogolnie to odpowiednie oswietlenie i materialy, ustawienia rendera, i jakas tam postprodukcja w programie 2d.

Napisano

Dobrze teksturować. I 'naturalnie'.

 

Człowieku zastanów się czasami co piszesz.

Napisano

No to poczytaj sobie tutki. Trzeba się trochę pomęczyć i popróbować, nikt ci gotowego przepisu na 'naturaną' teksturę nie da.

Napisano
  • Autor

no ok dzieki za rade. a znasz jakis tutek o modelowaniu domu w maxie?

Napisano

zeby redner wygladal naturalnie (moze realnie?) musisz zbudowac szczegolowe modele i wiedziec co to proporcje, stworzyc shadery ktore beda zachowywac sie podobnie to materialu z reala czyli np metal ma odbiajac w sobie inne otaczajace powierzchnie a takze jesli trzeba ma blurowac te odbicia, musisz zasymulowac rozproszenie swiatla w scenie czyli poczytac troche o GI (GLOBAL ILUMINATION).

Napisano
  • Autor

A ma ktoś jeszcze tutoriale dotyczace budowania domu? bardzo prosze...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności