Napisano 21 Listopad 200717 l nie wiem czy ci ktos jasno i szcezgolowo odpowie na to pytanie. Ogolnie to odpowiednie oswietlenie i materialy, ustawienia rendera, i jakas tam postprodukcja w programie 2d.
Napisano 21 Listopad 200717 l Dobrze teksturować. I 'naturalnie'. Człowieku zastanów się czasami co piszesz.
Napisano 21 Listopad 200717 l No to poczytaj sobie tutki. Trzeba się trochę pomęczyć i popróbować, nikt ci gotowego przepisu na 'naturaną' teksturę nie da.
Napisano 21 Listopad 200717 l Autor no ok dzieki za rade. a znasz jakis tutek o modelowaniu domu w maxie?
Napisano 22 Listopad 200717 l zeby redner wygladal naturalnie (moze realnie?) musisz zbudowac szczegolowe modele i wiedziec co to proporcje, stworzyc shadery ktore beda zachowywac sie podobnie to materialu z reala czyli np metal ma odbiajac w sobie inne otaczajace powierzchnie a takze jesli trzeba ma blurowac te odbicia, musisz zasymulowac rozproszenie swiatla w scenie czyli poczytac troche o GI (GLOBAL ILUMINATION).
Napisano 22 Listopad 200717 l Autor A ma ktoś jeszcze tutoriale dotyczace budowania domu? bardzo prosze...